Ööh miksei sais olla polarn o pyrettiä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jep jep..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jep jep..

Vieras
Oltiin tänään perhekahvilassa, jossa käy paljon köyhiä.
Meillä oli pojalla polarn o pyretin uus takki, jousut ja pipo. Yks äiti kysyi miksi meidän pitää pröystäillä?:o Hänen ja monen muun lapsella kirppiskamaa yllä ja lapset tuntevat eriarvoisuutta kun toiset esittää rikasta.
Me mitään rikkaita olla, mutta halutaan pukea poika hienosti ja sen lisäksi polarn o pyretin vaatteet pitävät hyvin tuulen ja veden, mikä tärkeintä.

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep..:
Meillä oli pojalla polarn o pyretin uus takki, jousut ja pipo. Yks äiti kysyi miksi meidän pitää pröystäillä?:o Hänen ja monen muun lapsella kirppiskamaa yllä ja lapset tuntevat eriarvoisuutta kun toiset esittää rikasta.
Me mitään rikkaita olla, mutta halutaan pukea poika hienosti ja sen lisäksi polarn o pyretin vaatteet pitävät hyvin tuulen ja veden, mikä tärkeintä.

No kun jotkut vaan on kateellisia.

No hä.. :laugh: . Eihän ne ole ees kalliita, ihan saman hintasia ku henkalla tmv paikssa. Musta tuntuu että sun päässä se vika on. Mä en usko et kukaan äiti tulee sanomaan et miks pitää pröystäillä..höpö höpö :D

Pröystäillä... Nehän näyttää ihan kierrätyskeskuksen vaatteilta. Siis jos ne on niitä värihässäkkä vaatteita mitä myydään Jumbossa.
Olisi mieluummin kysynyt, että miksi pitää pukeutua Pelle Hermanniksi. :xmas:

Pääsitkö oikein tiliotteita tutkimaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
No hä.. :laugh: . Eihän ne ole ees kalliita, ihan saman hintasia ku henkalla tmv paikssa. Musta tuntuu että sun päässä se vika on. Mä en usko et kukaan äiti tulee sanomaan et miks pitää pröystäillä..höpö höpö :D

Ai että kuvittelin tämän äidin sanovan näin? No kai se sit oli mun kuvitelmaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

Pääsitkö oikein tiliotteita tutkimaan :o

Äidit aina marisevat siellä köyhyyttään ja kurjuuttaan..Totuudesta en tiedä..

Ja tiedän yhden äidin,joka ostaa käytännössä kaikki lapsensa vaatteet popista.Kun ei halua pukea lastaan mihinkään markattiryysyihin (itse käytti tuota sanaa) =D Meitä on moneen junaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ja tiedän yhden äidin,joka ostaa käytännössä kaikki lapsensa vaatteet popista.Kun ei halua pukea lastaan mihinkään markattiryysyihin (itse käytti tuota sanaa) =D Meitä on moneen junaan ;)

siis markettiryysyihin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Perri:
Ai onko polarn o pyret hieno merkki. En tiennytkään. Meilläkin on sitä merkkiä jonkun verran. Kirpparilta ostettuja.

Täällä se kai on hiukan "hienompi merkki", koska ei Tampereen seudulta taida saada sitä mistään. Kertoohan se jo jotain äidin harrastuneisuudesta lapsen vaatteiden suhteen, jos lähtee pk-seudulle vaatteita ostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Vähän asian vierestä,mutta..
ai saman hintaisia ku henkalla? Kerroppa missä se liike on,niin käyn siellä ostoksilla. Turussa ei ainakaan saa niin halvalla. Juuri ostin välikausihaalarin ja hintaa jäi -10% jäi 107 euroa. Eli mistä saan yhtä halvalla ku henkalta??

:D Ehkäpä pointti oli siinä että pröystäilit.. ei niissä vaatteissa. vaan siinä että ehkä pidit sen verran ääntä asiasta et kaikki tietäis et vaatteet on kalliit. Kukaan ei kutsu mua pröystäilijäks vaikka lapsilla on kaikilla kalliit ulkoiluvaatteet ja kengät. Enkä mä ees tiä minkä hintasia vaatteita pihan lapsilla on. Ja oon taatusti tän pihan köyhin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D Ehkäpä pointti oli siinä että pröystäilit.. ei niissä vaatteissa. vaan siinä että ehkä pidit sen verran ääntä asiasta et kaikki tietäis et vaatteet on kalliit. Kukaan ei kutsu mua pröystäilijäks vaikka lapsilla on kaikilla kalliit ulkoiluvaatteet ja kengät. Enkä mä ees tiä minkä hintasia vaatteita pihan lapsilla on. Ja oon taatusti tän pihan köyhin.

Mä sanonut sanakaan kun lasta puin. Tuli vain siihen niuhottaan.