Ööh miksei sais olla polarn o pyrettiä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jep jep..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D Ehkäpä pointti oli siinä että pröystäilit.. ei niissä vaatteissa. vaan siinä että ehkä pidit sen verran ääntä asiasta et kaikki tietäis et vaatteet on kalliit. Kukaan ei kutsu mua pröystäilijäks vaikka lapsilla on kaikilla kalliit ulkoiluvaatteet ja kengät. Enkä mä ees tiä minkä hintasia vaatteita pihan lapsilla on. Ja oon taatusti tän pihan köyhin.

Mä sanonut sanakaan kun lasta puin. Tuli vain siihen niuhottaan.

Sä varmastit koit jotain tyydytystä tilanteesta
:D .

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Perri:
Ai onko polarn o pyret hieno merkki. En tiennytkään. Meilläkin on sitä merkkiä jonkun verran. Kirpparilta ostettuja.

Täällä se kai on hiukan "hienompi merkki", koska ei Tampereen seudulta taida saada sitä mistään. Kertoohan se jo jotain äidin harrastuneisuudesta lapsen vaatteiden suhteen, jos lähtee pk-seudulle vaatteita ostamaan.

Se vaan kertoo, että Tamperelaiset eivät panosta lastenvaatteisiin kun peruspoppi puuttuu täältä. On ko kauppa monessa pienemmässäkin pitäjässä. Ja puuttuu monen muunkin merkin edustus. Ei taida lastenvaatekauppa täällä kannatta?

Juu ja kateellinen olen. Mullakin on -10% kuponki ja leimakupongissa euroja ja perskele, kun ei oo mitään reissuja tulossa hesaan tai muualle poppipaikkakunnalle.

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D Ehkäpä pointti oli siinä että pröystäilit.. ei niissä vaatteissa. vaan siinä että ehkä pidit sen verran ääntä asiasta et kaikki tietäis et vaatteet on kalliit. Kukaan ei kutsu mua pröystäilijäks vaikka lapsilla on kaikilla kalliit ulkoiluvaatteet ja kengät. Enkä mä ees tiä minkä hintasia vaatteita pihan lapsilla on. Ja oon taatusti tän pihan köyhin.

Mä sanonut sanakaan kun lasta puin. Tuli vain siihen niuhottaan.

Sä varmastit koit jotain tyydytystä tilanteesta
:D .

Mulle aivan sama mitä kenelläkin päällä. Sitten puutun asiaan jos lapsella ei ole sään vaatimia vaatteita. Esim. pakkasilla pipoa jne.

No hä.. :laugh: . Eihän ne ole ees kalliita, ihan saman hintasia ku henkalla tmv paikssa. Musta tuntuu että sun päässä se vika on. Mä en usko et kukaan äiti tulee sanomaan et miks pitää pröystäillä..höpö höpö :D

No ei todellakaan ole saman hintaisia. Mä en oo osanut ainuttakaan POP:n vaatetta kun en ole raaskinut, Henkalta lähes kaikki.

niin siis, jokainen pukekoon lapsensa mihin haluaa, en mäkään kommentoi kellekään että oisit voinu samantien laittaa ton lapses nimeks henkka tai lassie... mun lapsilla on niiden vaatteet ja muilla omansa... en mä kenellekään kuuluta kuinka kalliita meidän lapsien vaatteet on...

Ei mekään mitään rikkaita olla, mies on opiskelija ja minä kotihoidontuella.Vaan kyllä lapsella on P.opin takki, se kun vaan on paras.Säästettiin sitä varten kauemmin kuin niitä markettivaatteita varten. Köyhän ei kannata ostaa halpaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
No hä.. :laugh: . Eihän ne ole ees kalliita, ihan saman hintasia ku henkalla tmv paikssa. Musta tuntuu että sun päässä se vika on. Mä en usko et kukaan äiti tulee sanomaan et miks pitää pröystäillä..höpö höpö :D

No ei todellakaan ole saman hintaisia. Mä en oo osanut ainuttakaan POP:n vaatetta kun en ole raaskinut, Henkalta lähes kaikki.

Mä ostin tuolle 2vuotiaalle pari paitaa a.18e.. Onko ne kalliita? Espritin, mexin, legon vaatteet on paljon kalliimpia. Maksaahan henkallakin paita 15e.. Ei siin nyt hirveitä eroja ole. Ulkovaatteita en ole koskaan kattonu.

Ehkä tutustun kauppaan tarkemmin... Se ei vaan vaikuta kalliilta.

Onhan ne arvokkaita, mutta itse ainakin arvostan sitä, että värit ovat pelkistettyjä ja menevät tytölle ja pojalle. Eli voi olla kaksikin käyttäjää osalla vaatteista meillä. Juuri ostin vedenkestävän tummann sinisen välikausihaalarin jossa oli irroitettava fleese vuori. Hinta oli 114 eur. Voi olla, että pärjätään sillä haalarilla koko talvi eikä tarvitse hankkia villahaalaria tai sadevaatteita erikseen. Asusteilla saa sitten vaihtelua ja piristystä syksyyn ja talveen.

hmmm--- samanhintaista ku h&m ja kappahl... tai että esprit on tooosi kallis :D
ai jessus,kyllä on ihmisillä melko kummalliset käsitykset...
h&m, lindex, kappahl, jonathan, nameit on ihan halpiskamaa ja laadullisesti paskaa (toki aina on helmiä joukossa, joutuu vaan ostaan 20vaatetta et sen helmen löytää..)
esprit, benetton on niitä välihintaluokkaisia, laatu joskus ok, joskus surkeaa...
po.p, katvig, molo, småfolk, ej sikke le, timberlandj ovat sieltä kalliimmasta päästä, ja laatu yleensä hyvä,
ja sitten on se huippuluokka jotan burrea ja pradaa ja misssixtyä jjotka ovat sitten designer-merkkejä...

Alkuperäinen kirjoittaja Älä välitä:
P.O.P:han on halpismerkki, samanlainen kuin KappAhlin vaatteet, ei se kysyjä siis voinut olla tosissaan.

Ööö.. samaa hintaluokkaa kuin reimatecit.. ja se joka sanoi niitä pelle hermanni vaatteiksi, niin ihmettelen että miten kokonaan tummansininen tai tummanpunainen haalari on pellehermannimainen?? siis nehän on popin värit.

Mä ostin tuolle 2vuotiaalle pari paitaa a.18e.. Onko ne kalliita? Espritin, mexin, legon vaatteet on paljon kalliimpia. Maksaahan henkallakin paita 15e.. Ei siin nyt hirveitä eroja ole. Ulkovaatteita en ole koskaan kattonu.

Mä ostin espritiltä kaksi paitaa, kympin kappale...

Mä oon niitä POP:n ulkovaatteita ja neuletakkeja joskus katsellut, ja ne on olleet kyllä hintavia.

http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductCategory.aspx?id=4909&sectionid=clothes&subsectionid=outdoors

No höh, kyllä mäkin pukisin lapseni kalliisiin vaatteisiin jos olisi rahaa niihin. Mutta ei tulisi mieleenkään kadehtia niitä joilla on tai varsinkaan huomautella aiheesta. Olipa lapsellista käytöstä aikuiselta ihmiseltä. Sitäpaitsi niitä kallitakin vaatteita voi löytyä kirppareilta, on meilläkin Reimateciä vaikkei uutena ostettua. :)

Mä ostin espritiltä kaksi paitaa, kympin kappale...

Mä oon niitä POP:n ulkovaatteita ja neuletakkeja joskus katsellut, ja ne on olleet kyllä hintavia.

http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductCategory.aspx?id=4909&sectionid=clothes&subsectionid=outdoors

No joo, oon mäki ostanu espritiltä ihan vitosen paitoja.. Mut ok, mä oon ollu väärässä käsityksessä ko paikasta. Oon pari riepua sieltä ostanu enkä ole kalliina pitänyt niin käsitys muodostunut vääräksi.

Nöyrästi olen pahoillani.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Se vaan kertoo, että Tamperelaiset eivät panosta lastenvaatteisiin kun peruspoppi puuttuu täältä. On ko kauppa monessa pienemmässäkin pitäjässä. Ja puuttuu monen muunkin merkin edustus. Ei taida lastenvaatekauppa täällä kannatta?

Juu ja kateellinen olen. Mullakin on -10% kuponki ja leimakupongissa euroja ja perskele, kun ei oo mitään reissuja tulossa hesaan tai muualle poppipaikkakunnalle.

Ideaparkiin kun tulisi, niin hyvä. Tampereen keskustaan en minäkään täältä kauempaa viitsi lähteä, koska pysäköinti maksaa maltaita.

Ihanko totta ettet ole koskaan elämässäsi törmännyt tyhmiin ihmisiin jotka päästävät suustaan kaikenlaisia sammakoita? Kyllä tällaisia möläyttelijöitä löytyy joukostamme paljonkin...