oon aika rikki! näin meillä "tapellaan"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aika hajalla ajatukset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aika hajalla ajatukset

Vieras
ollaan oltu 7 vuotta mieheni kanssa yhessä, hän ei ole KOSKAAN ollut väkivaltainen.. meillä on 2 lasta. no, tänään olin saunaan laittamassa pyykkejä enkä kuullut kun isompi lapsemme koputti ovella ja oli hakemassa palloa ulos. miehellä oli vauvamme sylissä ja hermostui isomman lapsen koputteluun ja karjaisi täysillä odota, mä tulen kohta avaamaan huoran penikka! ja samalla huuti siis vauvamme korvaan täysillä. voiko tästä tulla kuulovaurioita? no vauvahan säikähti älyttömästi ja haukkoi henkeään ja kirkuen huusi, mies toi minulle vauvan ja sanoi, että "mä lyön sua", huuti sen kolmesti. olin ihan pihalla tapahtuneesta, kuulin vain kamalan karjunnan ja seuraavaksi sainkin uhkaukset... koskaan aikaisemmin mies ei ole uhannut lyödä mua, luuletteko että voisi sen tehdä?

Pystytkö miehes kanssa puhumaan tästä? Onko hän sen tyyppinen ihminen, joka osaa omasta käyttäytymisestä rauhallisesta jutella? Pakkohan sun on sen kanssa puhua, tuollainen karjuminen, nimittely ja väkivallalla uhkailu ei vaan käy, vaikka kuinka menis hermot.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Kysyhän mikä miehellä on. Onko mt-ongelmia, vaikeuksia, sairauksia, lääkityksiä?
Sitten jos ei, niin mikä mättää.

Syy on minun, sanoi, että ripustelen vaan pyykkejä enkä kuuntele kun isompi poikamme tarvii apua... ei oo mitään ed.mainituista..

tuli vaan tuossa mieleen että ikäänkuin ukkos haluais lähteä ulos kaljalle kun on näin tuskastuttavan kuuma ja sitä vituttaa olla sisällä vahtimassa lapsia... :/

helle varmasti aiheuttaa näitä kohtauksia useammallekki ihmiselle sukupuolesta riippumatta.

jutelkaa asiasta.

no en mä nyt sitä oo minnekkään heittämässä. pitää yrittää jutella. katuu se kauheesti tekosiaan... mutta sillä silmänräpäyksellä kun mua uhattiin niin multa lähti perusturvallisuus, ennen olin varma ettei koskis muhun, enää en. ikävää.

Juttele oikein perusteellisesti ja selvennä miehellesi tuo että nyt et enään koe olevasi turvassa hänen kanssaan ja pelkäät mitä saattaa lapsillekkin tehdä.
Voisi olla jotain loppuunpalamisen oiretta kenties, stressiä tms.
Hellettä en lähde edes syyttämään, toki saahan se aikaan kireämpää pinnaa, mutta ei se ole mikään vastaus tuollaiselle käytökselle.
Ääntä toki saa pitää suuttuneena, mutta se mitä sieltä suustaan ulos päästää, pitäisi pysyä rajoissaan.

Jos mies vaikuttaa välinpitämättömältä tms. tai tuollainen toistuu, patista terapeutille, vaikka sitten parisuhde sellaiselle sinun kanssasi ja jos edelleen vaikuttaa erilaiselta, tai et koe olevasi turvassa, se pienikin epäilys yleensä riittää, on ehkä aika alkaa miettiä muita vaihtoehtoja.

Ja sä silität kohta miestä päähän; ja alistut kaikkeen, kun eihän sitä voi jättää. Sulta meni perusturvallisuus, mutta et sitten ajattele mitä toi tekee lapsille?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sen takia jutellaankin tapahtuneesta vasta kun lapset nukkuu.. ja on se lapsille ihan ok isä, kunhan on hyvällä päällä..

Älä jaksa lässyttää! Lapses joutuu elämään pelonilmapiirissä; ja ovat varmaan varpaillaan ettei sii vaan suutu ym

Yhteistyössä