oon ehkä mokannu pahemmin kuin ikinä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mokailija

Vieras
Eli ihan muutama päivä sitten tutustuin yhteen lapsen tarhakaverin äidistä ja kävimme heillä viime viikolla kylässäkin lasten kanssa..

Noh perjantaina otettiin sitten häppää vähän reilummalla kädellä ja aamulla katsoessani puhelinta huomasin, että olin soittanut tälle tarhakaverin äidille juurikin pahimman kännin aikaan... Mutta itse en muista olenko soittanut hänelle vaiko en... eli muisti meni ihan täysin.
Tämän äidin numero on puhelimessani ensimmäisenä kun painaa "vihreää luuria"..

Nyt sitten olen ollut hirveän häpeissäni ja yritän hakea lapseni päiväkodista eri aikaan omien lasteni kanssa, etten vahingossakaan törmää häneen... Nyt on hiljalleen tullut "pieniä väläyksiä" illasta, et jos oon soittanut kyseiselle ihmiselle, et mitä oon sanonu(juu noloja juttuja nekin) mutta en todellakaan tiedä olenko niin sanonut(saatika edes puhunut hänelle)...

Mistä saisin tietää, muutakuin kysymällä häneltä, että soitinko ? *shame* ja miten toimin jatkossa?

Eipä tossa tilanteessa auta muu kuin kysyä suoraan. Kuulostaa siltä joo, että olet mokannut. ITse en kauheesti ihastuisi, jos lapsen kaverin äiti soittelisi kännissä, vaikka olis miten kivaa juttua. Tässä vaiheessa parasta on kuitenkin pahoitella tapahtunutta ja vaivihkaa kysellä mitä on tullut sanottua. Noloa, mutta jos olet mennyt tätä äitiä esim. haukkumaan, on paras pyytää edes anteeksi.

Meet vaan pokkana hakemaan lapsia tarhasta kuin hän. Käyttäydy normaalisti ja tarkkaile, miten hän suhtautuu sinuun: jääkö juttelemaan sinulle niin kuin ennenkin, katsooko oudosti, hymyileekö jne.

en ole haukkunut naista, soitin(jos soitin) ja "välähdyksissä" tuli et oon sanonu jotain, et miten kiva päivä meillä oli et halusin ihan soittaa ja kiittää(?) ja kuinka meidän lapset tykkää paljon toisistaan ja sit pyysin niitä(!) meille mukaan juhlimaan... *biiiig shame*

Eilen kyseisen lapsen isä haki lapsen tarhasta samaan aikaan ja "törmättiin" siellä, ja oli jotenkin "outo"... vältteli ja kierteli kun lapsensa kysyi koska me tullaan taas leikkimään

NOLOA! tästä lähtien laitan puhelimen kiinni ja lukkojen taa kun otan häppää

Aivan sama mitä on puhunut mutta anteeksi kannattaa joka tapauksessa pyytää kännissä soittelemista. Ja kannattaa lopettaa se kännääminenkin, niin eipä satu tulevaisuudessa samanlaisia mokia.

no en yleensä kännäkkään, kuin muutaman kerran vuodessa, siksi otin vähän liikaa ja mokailin ja meni muisti... Mutta eikö se ole vähän noloa pyytää anteeksi, jos en olekkaan soittanut? Tai vaikka oisinkin soittanut, niin eikö se anteeksi pyytäminen ole vähän... noloa...

Selvitä puhelinlaitokselta, minne oot soitellut ja kuinka pitkiä puheluita.

En kyllä käskis kylään toista kertaa ihmistä, joka eka tapaamisen jälkeen kännissä soittelis perään... kannattaa jättää ne viinakset juomatta, jos ei tuon vertaa pysty kontrolloimaan itseään.

näkyskö siitä puhelimesta sen puhelun kesto?
tai puheluerittelystä katso, senhän näet ilmaiseksi netistä, ainaki jos sulla elisa tai saunalahti. siitä voit päätellä ootko soittanu pitkätkin luritukset :D

Anna asian vain olla. Ethän sinä olisi edes tietoinen koko puhelusta, jos ei puhelimessasi olisi siitä merkintää. Joskus luurit vähän sekoilevatkin, ja ne soittotiedot ei oikein täsmää edes.

Yhteistyössä