Oon ihan hirveen läski. Kehtaanko mennä uimahalliin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hävettää

Vieras
Haluaisin niin kovasti aloittaa uintiharrastuksen. Mutta mä oon aivan törkeän lihava, painoa varmaan ainakin 100kg. Kehtaanko pukeutua uimapukuun ja mennä tursuilevine läkeineni altaaseen muitten pällistelväksi?

Samoin haluaisin lähteä kuntoklubille, mutta siellä kaikki on timmejä sporttityyppejä.. kehtaanko lähteä sinnekään tämän painon kanssa?

Mä taas on tikkulaiha enkä mitenkään nätisti vaan aika kolhosti. Muakin hävetti ennen mutta hitto, sitten vaan menin. Jos joku uimahallissa kehtaa tuijottaa, on tyhmä. Ja sehän on hienoa, että haluat harrastaa liikuntaa! Muiden tulis vaan ihailla sitä tarmoa. Joten huoletta sinne.

reippaasti sinne vain, et ole ainut ylipainoinen siellä ja sehän on positiivista jotta harrastat liikuntaa ja ehkä ne kilotkin siitä karsiutuvat. ostat kunnon mallisen uimapuvun mikä tuntuu hyvältä päällä, ja ei kun uimaan :)

Ja hei, uinnissa on se hyvä puoli, että pukarissa ja kylppärissä ei kukaan ilkee tuijottaa, saunassa on hämärää ja uima-altaassa oot kokonaan piilossa ;) Kannattaa mennä, siinä se kunto kasvaa ja kroppa timmiytyy!

En minäkään ole todellakaan mallimitoissa, mutta käyn (tai siis kävin ennen kesää) paljon uimahallissa. Eipä siellä kukaan kieroon kato tai jos kattoo niin en oo kiinnittäny huomiota.

Eli sekaan vaan.

Sinne vain sekaan :D Kun aloin ajattelemaan niin uimahallissa on aina kaiken kokoisia naisia. Jotenkin luonnollinen paikka.

Ja kyllä sä kuntsallekin uskaltaudut! Jos joku kyttää niin hymyile ja kysy, että "anteeksi tunnetaanko me jostain kun katsot niin tarkkaan". Mä olen huomannut, että hymyllä ja omalla asenteella pääsee pitkälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja hei, uinnissa on se hyvä puoli, että pukarissa ja kylppärissä ei kukaan ilkee tuijottaa, saunassa on hämärää ja uima-altaassa oot kokonaan piilossa ;) Kannattaa mennä, siinä se kunto kasvaa ja kroppa timmiytyy!

Sä olet varmaan likinäköinen? Kävin nimittäin vastikään laserissa korjauttamassa likinäön ja suurin ylläripylläri on ollut, että saunassa EI ole hämärää. Olen nääs kuvitellut näkeväni piilarit päässä oikeinkin hyvin saunassa :D Mutta anyway, olen sun kanssa samoilla linjoilla, että sinne sekaan vaan kuntoa kasvattamaan ja hyvää mieltä hankkimaan. Siellä on nähty naisia joka kokoa ennenkin.

Yhteistyössä