Oon iloinen..saatiin vaunut tänään =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miljoonakala

Aktiivinen jäsen
08.09.2004
3 762
0
36
Löydettiin nyt vihonviimein meille passelit kärryt, käyttäjää saamme kyllä vielä hetken odotella mutta kuitenkin. Ovat nyt ostettu.

Mutta asiasta villasukkaan, ostaakohan joku tai annanko eteenpäin vanhan turvakaukalon. Vuonna 2003 on ostettu telakallinen Graco autobaby. Itselle emme enää ota käyttöön kun halusimme kevyemmän ja uuden. Onkohan se siis vielä käyttökelpoinen? Kolaroimaton on kyllä mutta tuo ikä arveluttaa..
Ja sitten olis nuo vanhat vaunut, tip top babyt, kannattaako sellaisia laittaa myyntiin, ihan siistit ne on mutta esim. ilmakumipyörät on muistaakseni tyhjät ja ainakin yksi pyöristä (ellei useampikin) on rikki.

Itse en käytä huutista enkä ala postittelemaan vaunuja.

No sitä mä ajattelin että eikös noissa kaukaloissa joku "parasta ennen"-päivä ole kuitenkin että viitsiitkö tuollaista edes myydä kellekään kun en tiedä onko vielä "käyttökelpoinen". Päällisin puolin kyllä mutta entäs se pääasia.

se viisi vuotta on myös siksi että kauppa kävisi uudellekkin kaukalolle tai jos muovi osat on ollut paljon auringon lämmössä tai kovassa pakkasessa niin sit muovit haurastuu ja ei siksi oo niin turvallinen tms,

Alkuperäinen kirjoittaja oon kuullut et:
se viisi vuotta on myös siksi että kauppa kävisi uudellekkin kaukalolle tai jos muovi osat on ollut paljon auringon lämmössä tai kovassa pakkasessa niin sit muovit haurastuu ja ei siksi oo niin turvallinen tms,

No autossahan se telakkaosa on ainakin ollut eli lämpötilan vaihteluissa ja vintillä nyt muutaman vuoden.

Eli saapi olla edelleen.

Yhteistyössä