Oon just nyt niin vihainen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
tolla 6veellä on korvatulehdus. lääkäri sanoi että luultavasti menee ohi itestään mutta kirjoitti varmuuden vuoks reseptin. no..lapset meni isälleen vlopuks ja sanoin että jos alkaa valittaa että korva on kipee niin se soittaa heti niin meen hakee ne lääkkeet. ei kuulunu mitään niin ajattelin kaiken olevan ok.

äsken tuli tyttö kotiin, itki ja huus kun korva on niin kipee. oli valittanu koko vlopun. :( ja se prkl ei oo voinu soittaa että olisi saanu lääkettä. tekis mieli soittaa sille isälle ja sanoa pari rumaa sanaa. miten voi olla niin vaikeeta??? |O :o :headwall: |O

piste iin päälle oli ku teen ruokaa lapsille ja sit ne tulee viereen "hyi, yök..täällä haisee kissanoksennuksel". |O meillä myös yks kaverin lapsi hoidossa. väsyttää ja ottaa päähän... |O

Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Annoitko lääkkeet mukaan ja ne on kaikki otettu ajallaan?

en hakenu apteekista niitä koska lääkäri sanoi ettei varmaan tarvii niitä. kysyin isältä ottaako se reseptin ja hakee jos on tarvetta mutta ei halunnu vaan mun piti mennä hakee jos tulis tarvetta. annoin mukaan kipulääkettä (pronaxen) mutta tuskin oli annettu sitäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nea:
Tuskin lapsi on koko viikonoppua huutanut. Vai onko isä joku pöljä joka istuu yksin kotona lasten kanssa eikä tajua mennä lääkäriin?

on! ja moni muukin pahaa on tehny. se on vaan niin saamaton. mun pitäis tehä kaiken ja lukea ajatuksia suunnilleen. kerran meinas ajaa mun ja uuden meihen lapsen yli koska en maksanu sen liittymään lisää puheaikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Miksi lähetit sairaan lapsen pois?

Kyllä kai aikuisen miehen pitäis osata oman lapsensa sairaus hoitaa? Vai onko se äiti vaan hoivaaja?

no mulla on ainakin ollu se periaate että jos lapsi on kondiksessa, ei oo kuumetta/valittaa kipua/oksentaa/jaksaa leikkiä ja olla niinkuin normaalisti jne. niin voi ihanhyvin mennä sinne. jos tulee jotain niin se soittaa ja tuo niitä kotiin. ei näköjään toimi aina niinkuin pitäis.

soitin vielä päivällä että jos tois niitä aikasemminen kotiin kun niillä yks kaveri täällä. onneks toi ku nyt tyttö saa lääkkeen nopeesti. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Ööö lapsihan meni toisen vanhempansa luokse... vai eikö sun mielestä isä voi viettää aikaa korvakipuisen lapsen kanssa?

Ei voi jos isä on tuollainen idiootti. Miksi siis riskeerata lapsen terveyttä jos kerran tiedossa on että vanhempi ei ole fiksu? Luulisi että tapaamiset voidaan hoitaa kun lapsi on terve.

Ööö lapsihan meni toisen vanhempansa luokse... vai eikö sun mielestä isä voi viettää aikaa korvakipuisen lapsen kanssa?

Ei voi jos isä on tuollainen idiootti. Miksi siis riskeerata lapsen terveyttä jos kerran tiedossa on että vanhempi ei ole fiksu? Luulisi että tapaamiset voidaan hoitaa kun lapsi on terve.

onkohan tää tarpeeks hyvä syy myös lastenvalvojan mielestä? :whistle: :headwall:

Niinhän sitä tyhmempi luulisi, mutta jos on tapaamissopimus niin sitä on noudatettava.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

onkohan tää tarpeeks hyvä syy myös lastenvalvojan mielestä? :whistle: :headwall:

Oletko kertonut lastenvalvojalle tuosta yliajosta ja terveyden vaarantamisesta jos on ennenkin sattunut?
En tarkoita pahalla vaan ihmettelen oikeasti miksi on vietävä lapset "hullulle" ? Minä en todellakaan veisi lapsiani ihmiselle joka on yrittänyt ajaa lapsen päälle. Soititko poliisille?

Oletko kertonut lastenvalvojalle tuosta yliajosta ja terveyden vaarantamisesta jos on ennenkin sattunut?
En tarkoita pahalla vaan ihmettelen oikeasti miksi on vietävä lapset "hullulle" ? Minä en todellakaan veisi lapsiani ihmiselle joka on yrittänyt ajaa lapsen päälle. Soititko poliisille?

oon. mutta kun ei oo todisteita niin ei voi mitään. |O
sit meillä on ollu myös se ongelma että se laittaa ideoita lapsien päähän. esim. se että niitten pitäis kertoa tarhatädeille että mun uus mies hakkaa niitä. ei voi kuulemma siihenkään tehä mitään. aivopesu ei oo tarpeeks hyvä syy siihenkään.

luuletko oikeesti olevani tyhmä joka vaan kattelee sormien läpi nää jutut...? :o luuletko etten oo huolissani asioista..? :o

Yhteistyössä