Oon mieki kamala äiti :(

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Yleensä poju sanoo ruuistani, et ne näyttää kamalalta tai ei oo hyvää ym. ym. (huono kokki ilmeisesti :whistle: ) ja kun sanon, et mee syömään, ni takasin tulee vaan, et enkä mee.

Äsken olin keittilössä tekemässä ruokaa ja juuri olin laittanu pojulle ruokaa lautaselle jäähtymään ku poju tuli keittiöön rutisten, et ku on niin kauhee nälkä.

Mie otin pojun syliin ja kun näki lautasensa sanoi, et näyttää kamalalta. mie sit totesin siihen, et elä syö. Ja jatkoin hieman kiusien, et elä mee syömään, ihan kauheeta se kuitenkin on, näyttääkin kauheelle, elä elä mee syömään, anna olla, annetaan koirille. Ni mitä teki poju? Purskahti itkuun ja kysyi, et miks hän ei saa mennä syömään ku hällä on niin kauhea nälkä :ashamed:

Ei sen ihan noin pitäny mennä :'( :ashamed:

Poika on kyllä jo aika iso, että voisi pikku hiljaa alkaa itse valikoimaan ruuan siihen lautaselle. =)

Meillä on niin nirso poika, että annoskoko on mini. Kun olen ottanut mukaan ruuanlaittoon, niin siltikään ruoka ei kelpaa, vaikka on sen 'itse' valmistanut. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:
Mee syömään? Yksin pöytään? Ettekö syö yhdessä eli kutsu olisi tule syömään ja mallioppimista siinä sivussa.

Meillä ei vanhemmat yleensä tähän aikaan syö, koska töissä ollaan syöty. joskus kyllä syödään. Ja usein saatan käydä sanomassa pojulle, et nyt syömään, mut jos ei meinaa tulla, niin menen hoputtamaan, et alahan nyt mennä syömään... vaikka itsekin silloin syötäis. Onko sillä väliä sanonko, et tule syömään tai mene syömään?

Ja tällä kertaa tänään mies ei ollut syömässä kotona ja mie olin laittanut vasta pojulle lautaselle ruuan ja otin itselleni siinä samalla lautasen...

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Poika on kyllä jo aika iso, että voisi pikku hiljaa alkaa itse valikoimaan ruuan siihen lautaselle. =)

Meillä on niin nirso poika, että annoskoko on mini. Kun olen ottanut mukaan ruuanlaittoon, niin siltikään ruoka ei kelpaa, vaikka on sen 'itse' valmistanut. :snotty:

juu kyllä usein valikoikin...annoskoot on tositosi minikokoisia tällä hetkellä ja mitkään kasvikset ei mene alas :D Itse auttaa kans ruuan teossa ja tänäänkin välillä kävi hämmentelemässä paistinpannulla ruokaa. Nirso vaan on miun tekemien ruokien suhteen :D Kiitti kyllä äskenkin ruuan jälkeen ja kun kysyin, et miltäs maistuin, ni hyvää oli. On vaan huono syömään nykyisin...itsekkin olin puolet pahempi pienenä...

Yhteistyössä