oon niin huolissani tosta pojasta..:(

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Eilen illalla oksensi kerran. Sen jälkeen tuli löysä kakka. Yöllä oksensi kerran, tänään päivällä ei ole oksentanut. Ripuloinut on sitten senkin edestä. Kakka on sellaista vihreää vettä! :x
Mistä tuollainen voi johtua? Ei oikeen oksennustaudiltakaan vaikuta, kun muut perheessä terveitä, eikä tosiaan ole oksentanutkaan, kuin pari kertaa.. :(
Nukahteleekin miten sattuu. Tänään päivällä oli kyllä ihan oma itsensä, ettei mitenkää sairaalta vaikuta noin päällisin puolin.

Kyllä täällä ainakin tosi pahaa mahatautia liikkeellä.Kakka ollu vihreetä ja ties minkä väristä.Kaverin mies on sairaalassa tiputuksessa.Sen verran koville tääl päin on ottanu :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
jos se on käynyt dyykkaamassa vaikka roskista herkkupaloja...
tai sitten allergisoitunut jollekin ruualle

toi dyykkaaminen on hyvin mahdollista, se kun maistaa kaikkea, mitä löytää. olen yllättänyt sen nuolemasta kengänpohjia joskus. :$

Mahatautia on liikkeellä tosissaan. Toisilla tulee alapäästä ja toisilla yläpäästä... parhaimmillaan molemmista. Meillä sairasti molemmat lapset sen ja äiti myös lievänä. Pitkään kesti huono olo, vaikken oksennellutkaan kun pari kertaa.

Mun pojalla taitaa olla sama tauti. Kerran oksensi/pulautti ja ripulia on, eilen simahti yhtäkkiä olkkarin lattialle. Muilla ei mahatautia ole meidän perheessä, vielä ainakaan.

Osmosal on hyvää tavaraa, mutta aika tylyn makuista monen lapsen mielestä. Apteekista saa jotain paremman makuista ripulijuomaa, hitto kun en saa sen nimeä mieleeni...

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mun pojalla taitaa olla sama tauti. Kerran oksensi/pulautti ja ripulia on, eilen simahti yhtäkkiä olkkarin lattialle. Muilla ei mahatautia ole meidän perheessä, vielä ainakaan.

Osmosal on hyvää tavaraa, mutta aika tylyn makuista monen lapsen mielestä. Apteekista saa jotain paremman makuista ripulijuomaa, hitto kun en saa sen nimeä mieleeni...

Floridral on se ns. paremman makuinen =) Siihen on lisätty myös maitohappobakteereja joita tietääkseni osmosalissa ei ole.
Makuna on banaani, ei mielestäni kovin hyvä makuvalinta koska lasten antibiootit maistuu yleensä juuri banaanille.
Meillä kuopus ripuloi rotavirusta melkein kaksi viikkoa ja floridralia sain ujutettua mehun joukossa (20ml desiin mehua ) muuten ei suostunut sitä juomaan..

Yhteistyössä