Oon niin kyllästynyt kun ei tehdä mitään mukavaa perheen kesken!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti

Vieras
Mies aina väsynyt ja vaivainen..Käy raskaassa vuorotyössä ja ymmärtäähän sen,mutta on hällä vapaitakin,eikä siloinkaan jaksa yhtään mitään..Yksin san lasten kanssa puistoilla ym.ja kun ei oel ajokorttia niin ei pääse kauemmas..Miestä saa tuhannesti houkutella lähtemään jonnekin meidän kanssa ja sittenkin lähtee vastahakoisesti,jos lähtee ja valittaa miltei koko ajna..Nytkin makoilee yhä sängyssä ja minä olen aloittanut kotityöt jo aikaisin aamusta..Mulla vana nyt menee hermo tuohon kohta,enkä vaan jaksa ymmärtää,anteeks vaan..:(

No "hyvä",että löytyy kohtalotovereita..Väsyneiden miesten väsyneitä vaimoja..Ei hyvä yhdistelmä..?kyllähän tuo ukkeli joskus kuitenkin saa energiapuuskia,mutta aika usein NIIN väsynyt..

Joo mustaki olis kiva tehä jotain koko porukalla. Puistoilla saan minäkin usein yksin kun mies ei viihdy ku vartin ja sit lähtee edeltä kotiin. Tosin mies valmistaa ruuan sillä aikaa kun minä ja lapset ollaan ulkona jos ei ite tule ulos.

Sama täällä, paitsi ei tuo väsynyt ole työn takia kun ei töissä ole, mutta jostain syystä meille ei aikaa riitä.Kavereiden kans kyllä harrastetaan yhtä jos toista, mutta sitten kun minä haluaisin viettää kivan päivän perheen kesken niin tunnin jaksaa käydä ulkona meidän kanssa ja sekin on yhtä valittamista ja kun kotiin tullaan niin äkkiä taas kavereiden luo.Todellakin tympäsee.

puuhamaahan ollaan kesällä menossa, minä ja poika ja pojan vaari jolla on auto... en uskokkaan että ukko jaksais sinne lähtee...

ei se suostu mun kans ees laivalle lähtee jos poika pääsis esim mummulle...
vaik olisin matkat tarjonnu :D
tyssäs siihen kun en suostu juomisia kustantaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama täällä, paitsi ei tuo väsynyt ole työn takia kun ei töissä ole, mutta jostain syystä meille ei aikaa riitä.Kavereiden kans kyllä harrastetaan yhtä jos toista, mutta sitten kun minä haluaisin viettää kivan päivän perheen kesken niin tunnin jaksaa käydä ulkona meidän kanssa ja sekin on yhtä valittamista ja kun kotiin tullaan niin äkkiä taas kavereiden luo.Todellakin tympäsee.

ihan kun mun tekstiä!! mies ei ikinä jaksa tai kiinnosta tehdä meidän kans mitään, mut kavereille ei koskaan sanota ei! luulis et on teini-isä kyseessä, mut herralla on ikää jo 31v, luulis kiinnostavan muukin kuin kaverit.

onkos ketään yrittäjän vaimoa? Varsinkin alan joka on sulanmaan aikaan kuumimmillaan.. Arvatkaa vaan onko meiän iskä edes kotona saatikka, että tehtäis jotain kivaa koko perheen kesken. No ei meillä kyllä talvellakaan mitään yhteistä ( paitsi lapset ja asuntolaina) ole!

Siinäpä kunnon perheenisä... Olisko kannattanut ottaa aikuinen mies kyytiin...

Ihmettelen, miten jotkut ottaa nuinkin lapsellisia miehiä.. Ja sit tehdään vielä penikoita heidän kanssaan, kohta sit itketään, kun mies ei sitätätä ja tuota...

Yhteistyössä