Oon niin onnellinen, vihdoinkin löysin sen pyykinpesuaineen mitä olen aina etsinytkin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Happy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen vuosia käyttänyt nestemäistä arielia ja parempaa pyykinpesuainetta ei ole tullut vastaan.Pesupähkinät on ihan hanurista,aikani niillä pesin ja aina oli tahroja vaatteissa pesun jäljiltä..

Hei ap, meillä käytetään samaa pesuainetta, ja mustakin parhaan tuoksuinen :)
Joskus olen myös kokeillut jauhemaisia pulvereita, ja jestas miten pahalle pyykit alkaa haisemaan....

Mä taas tänään ekologisista syistä päätin vaihtaa nestemäisestä (ariel color) jauheeseen (erisan).. siis syistä että nestemäinen on aina muovipullossa ja jauhe ei, lisäks päädyin erisaniin, kun se on kotimaista. Zeoliititonta ja fosfaatitontakin näytti olevan. Viis hajusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama täällä:
Käytätkö Ap myös huuhteluainetta??

Nyt en käyttänyt, kun tuo tuoksuu niin hyvälle. Ekat koneelliset siis tänään pestynä. Minusta pyykit eivät tarvitse huuhteluainetta.
(Testasin kerran huuhteluainetta, kun käytin vielä jauhemaista pesuainetta josta siis jäi vaatteisiin paha haju, mutta valitettavasti huuhteluaine oli karsean hajuista eikä parantanut tilannetta. Vaatteiden pehmeyteen sillä ei ollut minusta minkäänlaista vaikutusta!)

No Sertohan on kaikkein parasta, sekä pulveri että nestemäinen. Monta vuotta jo käyttänyt ja pois en vaihda. Se on zeoliititonta niin ei tule koneeseen jäämiä eikä pyykkiin mädän hajua.

Allegro on kaikkein paras! Pyykki tuoksuu vain puhtaalle, ei millekään hajusteelle. Ihan kuin ulkona kuivatettua, vaikka kuivattais sisätiloissa. Sopii hyvin meidän allergisille ja astmaattisille lapsille :)

Mäkin vaihdoin, tosin Omo pikkujättiin :) ennen käytin jauhemaista allergiaystävällistä pesuainetta, mutta Serto teki ihottumaa, Minirisk ei huuhtoudu kunnolla vaatteista (ja sitä paitsi se ei ollutkaan zeoliititonta vaikka luulin, mur) ja LV:t ynnämuut ei mun mielestä vaan olleet niin hyviä pesemään vaatteita, jäi tahroja..

Ainakin tuo pikkujätti on zeoliititon, ei haise liian voimakkaalle ja sen muovipullonkin voi kierrättää :) ainut huono puoli on, että se aine valuu korkista pullon pintaa pitkin ja jättää kivoja tahmarinkuloita pullon alle, yäk.