Oon niin rikki.. löysin koneelta miehen tuotoksia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmentynyt

Vieras
kun wordilla pakersin työjuttuja tänään kotona.. siellä oli kirjoittanut jotain ajatuksiaan (minulle ei ole puhunut moneen kuukauteen mitään) että miettii nyt päästääkö minusta irti, kun muutakin olisi tarjolla.

meillä perhe ja pieni lapsi, rankka tilanne kun parisuhde ollut pitkään karikolla, emme puhu emmekä koskettele, mies eristäytyy työmaailmaansa täysin ja minä yritän puhua, mutta mies ei puhu..
sitten ku löysin ton kirjoituksen, itku pääsi pitkästä aikaa. surun kyyneleet. haluaako mies päästää meistä irti, eikä halua edes puhua siitä.

Soitin miehelleni töihin ruokiksella, hän sanoi ettei nyt jouda joutavia puhumaan ja että minun tulisi ryhdistäytyä.että puhutaan sitten huomenna. tai joskus.

Miehen voi olla vaikea puhua vaikeista asioista. Näin kävi minullekin edellisessä suhteessani. KOmmunikaatio väheni, ja jos yritin väkisin keskustella ongelmista, mies ahdistui ja pyristeli karkuun. Lopulta erosimme, sillä emme enää saaneet asioita selvitettyä.

Pystyisitkö vaikkapa kirjoittamaan miehellesi vastauskirjeen koneelle tai sähköpostitse. Saisit omat ajatukset selkeämmin ja järjestelmällisesti esitettyä, ja mies voisi tehdä halutessaan samoin, ilman "nurkkaan ajetuksi joutumisen" tunnetta...

Mä myös mietin tuota kirjoittamista. Selvästi miehesi on vaikea puhua ääneen tunteistaan, eli takuulla hänen olisi helpompi ilmaista itseään kirjeitse.

Aloita sä kirjoittamalla omia tuntojasi nyt ja anna se miehellesi luettavaksi. Tuntuuhan tuo hassulta käydä kirjeenvaihtoa oman miehen kanssa, mutta olen varma että saatte pahimmat solmut parhaiten avatuksi tällä tavalla.

Toivottavasti saatte vielä asianne kuntoon :hug: .

Minäkin olen vahvasti kirjeen kannalla miehellesi. Onhan siinä mahdollisuus, että mies on tieten tahtoen jättänyt sinun löydettäväksi tuon oman tuotoksensa ja koska ei siitä halua puhua, on varmasti helpointa lähestyä kirjeellä (joka ei ole kirjoitettu vihassa tms.) kirjeet on hyviä siitä, että niitä voi hahmottaa uudestaan, eikä hyvin todennäköisesti lauo mitään loukkaavaa ja sellaista, mitä ei olisi halunnut ääneen sanoa.

Toivottavasti setvitte asianne.

Niin kurjaa kuin se onkin, niin yksin on aika vaikea saada suhdetta kuntoon. Tiedän, miltä tuntuu, kun toinen ei puhu ollenkaan. :hug:
Mutta, voisiko olla, että miehesi tahallaan jätti tekstinsä sinun löydettäviksesi...? Jos ja kun sen on vaikea saada suutaan auki.

Yhteistyössä