oon niin väsynyt tuohon 1vuotiaaseen! ei suostu nukkumaan enää ollenkaan. Koko ajan roikkuu jalassa,istuu sylissä muun ajan huutaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helvetinväsyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helvetinväsyny

Vieras
en saa enää hetkeäkäään omaa aikaa kun ei suostu nukkumaan. äsken viimein nukahti vaunuihin kun paloi hermot ja jätin pihalle huutamaan! en oikeesti jaksa enää. Nyt laitoin muumit päälle 3 vuotiaalle että saan hetken tässä juoda kahvia rauhassa. Sekin vaan natisee, vinkuu vaatii koko ajan jotain. Kiusaa pikku siskoaan ja kiukuttelee. OOn niin loppu. Mies on töissä päivät ja illat tekee remonttia. EI oo ketään lasten hoitajaa. eikä mitään apua missään. Sukulaisia on mut eipä ne apuaan tarjoo remonttiin, ei lastenhoitoon eikä mihinkään muuhunkaan. Perseestä tää elämä. Pitäsköhän mun valvoa yks yö että saan vaan olla? en haluu kaikkea vapaata aikaa tuhlata nukkumiseen:/ mitä ihmettä mä teen? äsken paloi niin hermot että paiskoin ovia, huusin ja karjuin ja teki mieli heittää lapset seinään!

kuulostaa erittäin tutulta!jospa otat seuraavaks aikalisän ku rupee hermoo kiristää ja meet hetkeks ulos vetää happea?mul kans samanikäset lapset ja päivät yhtä kitinää,mut pieni happihyppy ulos yksin tekee ihan hyvää ja oot kuulo etäisyydel et kuulet jos sisällä jotai pahaa alkaa tapahtuu!

Meillä tais tehdä poskihampaat hidasta mutta tuskallista tuloaan noihin aikoihin ja siitä kiukuttelu, tsemppiä vaan! Missä päin asut, ehkä voitais googletella jos sulle löytyis jotain apua, esim. täällä Tampereella ensi- ja turvakotien toimintatuville voi viedä lapset ilmaiseksi tai parilla eurolla hoitoon, ja tuo on tarkoitettu ihan tavallisille kotiäideille, ei millekään ongelmaperheille.

voi että kuulostaa tutulta, meillä lapsia 4 ja aina joku on vaatimassa jotain, eikä varmaan oo semmosta hetkeä kun yösydännä, että kaikki nukkuis yhtä aikaa!
Tällä hetkellä mun hartain toive oliski, että saisin olla yhden päivän rauhassa!!!

meillä huutanut lapset taas aamusta asti. ovat sairaslomalla kotona! Onneksi menen iltavuoroon , joten saan illalla edes hetken tauon tuosta huutamisesta. lapsilla ikää 2v ja 3v

Yhteistyössä