oon niin vihainen ja surullinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Yritetään siis vauvaa ja miehen kanssa oli riita viikonlopun jälkeen. Noh, päivää ennen ovista mies sanoi että ei haluta, siis ei sen takia kun ollaan riidoissa. Ei siihen auttanu mikään. Sama ovispäivänä.

Oon niin turhautunut ja vihainen että en voi sanoin kuvailla. Mies tokaisi vaan että ens kuussa sitten.. Yks km takana helmikuussa ja nyt olis sitten tämä asia taas ajankohtainen. Viime kuusta ei tärpännyt yrityksestä huolimatta.

Sanokaa mitä mun pitäis tehdä?

Sanon sulle tyhmimmän ja ärsyttävimmän vastauksen, jonka olen itse saanut kun vauvaa yritettiin.

ÄLÄ AJATTELE SITÄ... Keksi jotain muuta tekemistä ja annan koko vauva asian olla...

Mulla palo päreet heti.. Mut valitettavasti se usein on niin, että vauva tekee tuloaan sitten kun sitä ei niin yrittämällä yritetä..

Jospa miehelle jäi jotain pelkoja siitä aikaisemmasta keskenmenosta. Yritä jutella asiasta hänen kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei tajua...:
Oho... ootteko jo peräti yhden kierron yrittäneet!?? Sano sitten vasta tommosia, kun ootte yrittäneet esim. 12 kiertoa.

Luitko aiempaa, että meillä on takana yksi keskenmeno. Se tarkoittaa, että olen ollut raskaana. Sen jälkeen yksi kierto oli poissa pelistä ja viime kuinen kierto sit yritettiin. Nyt sit tää kierto meni pipariksi. Mistä siis tiedät kuinka kauan tämä asia on meillä ollut pinnalla?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:
En sano loukatakseni, mutta jos riidat on tuon tasoisia, jo nyt ennen lasta, kannattaisiko ottaa aikalisä koko vauva-asiassa...

Ai sen tasoisia ettei haluta seksiä? No ei siihen kyllä paljoa tarvita.

Ymmärsitkö tahallasi väärin? Jos yksissä tuumin lasta yritetään, kannattaisiko ennen ovista vaikka yrittää pysyä sovussa? Tai sitten jyystää kiukkupäissään :)

Vai mikä tuossa sitten ompi onkelma???

Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:
Sanon sulle tyhmimmän ja ärsyttävimmän vastauksen, jonka olen itse saanut kun vauvaa yritettiin.

ÄLÄ AJATTELE SITÄ... Keksi jotain muuta tekemistä ja annan koko vauva asian olla...

Mulla palo päreet heti.. Mut valitettavasti se usein on niin, että vauva tekee tuloaan sitten kun sitä ei niin yrittämällä yritetä..

Ihanaa, täältä tuli asiallinen vastaus. Kyllä tiedän tämän kaiken, enkä todellakaan ole mikään pakkomielteinen asian kanssa. Sanoin vain, että tuli paha olo siitä kun mies ei halunnukaan riidan takia niin kaikki alkaa vaan syytämään paskaa niskaan. Pyrinkin olemaan neutraali ja olla puhumatta asiasta. Tiedän, että niin on parasta. Keksenmenon jälkeen vaan on saavutus, että ovis edes olisi nimittäin kierto ei ole lähtenyt käyntiin kuin vasta ilmeisesti nyt lääkkeiden kanssa ovuloin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En sano loukatakseni, mutta jos riidat on tuon tasoisia, jo nyt ennen lasta, kannattaisiko ottaa aikalisä koko vauva-asiassa...

Ai sen tasoisia ettei haluta seksiä? No ei siihen kyllä paljoa tarvita.

Ymmärsitkö tahallasi väärin? Jos yksissä tuumin lasta yritetään, kannattaisiko ennen ovista vaikka yrittää pysyä sovussa? Tai sitten jyystää kiukkupäissään :)

Vai mikä tuossa sitten ompi onkelma???

No kannattis, ehdottomasti :) Mut yllättäviä ongelmia ilmeni ihan yllättäen.. Siis stressaavia asioita.. En halua yksityiskohtaisemmin täällä huudella, mutta työasioita ja paperisotkuja

Meillä oli lähes sama tilanne aikoinaan. Esikoista oli yritetty jo yli 2 vuotta, täsmällisesti heilutettu peittoa ovulaation aikaan ilman tulosta. Kunnes sitten yhden ovulaation aikaan mies keksi jos jonkinlaista tekosyytä ettei päästy saman peiton alle ja olin tosi pettynyt ja hämillään tilanteesta. Yllätys olikin valtava, kun seuraavat menkat ei koskaan tulleetkaan. Olin tullut raskaaksi 3 päivää ennen ovista tapahtuneesta puuhastelusta! :)
Nyt kokemuksesta viisastuneena sanoisin että antakaa asioiden mennä omalla painollaan. Pakottaa ei ketään voi. Meilläkin kävi kliseisesti niin, "että kun sitä vähiten odotti..."

Alkuperäinen kirjoittaja Mieti :
Riitanne taitaa olla aika vakavasta aiheesta tai sitten miehesi on hyvin lapsellinen ja ei voi sanoa suoraan, että ei halua vielä yrittää uutta raskautta.

No tuohon väitteeseen en usko ettei halauisi lasta.. Riita oli erittäin stressaavasta ja piinaavasta aiheesta. Ei niinkään vakava vaan asiasta, joka on päällä tällä hetkellä

Yhteistyössä