Oon ollu nyt 7kk ilman tupakka ja alko tekeen mieli ihan pirusti:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi

Vieras
Siis jostain yläkerrasta tulee tupakan haju kokoajan ja nyt tuli kans ,ette usko kuinka tekee mieli. mutta pakko yrittää että en enään polta:) olen ylpeä että pääsin siitä eroon.

Pysyt vaan vahvana, saat jatkossakin olla itestäs ylpeä. :) Meinasin alkaa jo kirjotella, miten pahalle tupakointi haisee tupakoimattomalle (vaatteet, hengitys...), mut varmasti joku on siitä sulle kertonut ja kertoo vielä vaikka tähän keskusteluunkin.

Tiedetään... Se haisee ihan sikahyvälle kun joku polttaa. Itse en usko että ikinä voin lopettaa mitään, mutta vähentänyt olen huomattavasti... 4kk sitten poltin edellisen.... ehkä kohta vois polttaa yhden kaks... parasta kun yrittää olla tressaamatta ja muistaa että jokanen pois jätetty tupakka on kumminkin hyödyksi...

ootko kokeille uusinta villitystä sähkötupakkaa? Se vois auttaa jos sulla on tupakointi ollu ennenkaikkea tapa eikä riippuvuus. Niitä saa suomesta netistä ja yksi kauppa myös taitaa löytyä helsingistä. Se näyttää tupakalta mutta käytännössä vedät vaan vesihöyryä! saahan niitä nikotiininesteitä tilattua myös ulkomailta mutta täysin myrkyttömän ja nikotiinittoman saa tosiaan suomesta. Sillä mun lankomies lopetti ja nyt se pössyttelee vesihöyryä jopa sisällä kun niistä ei lähde ilmaan mitään hajua eikä savua, vaan vesihöyryä..sähkötupakka.eu nettikaupasta se oli sellasen ostanu. niihin mun mielestä saa myös erimakuisia nesteitä, esim. tupakan makuista, menthol jne. jos haluaa ns. sen oikean maun siihen..kaikkea sitä keksitään:) Hyvää joulua ja savutonta uutta vuotta

Yhteistyössä