Oon osa-aikatyössä ja mulle tarjottiin lisäksi toista osa-aikatyötä vaikka en ole edes hakenut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otanko toisenkin työn?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Otanko toisenkin työn?

Vieras
Nykysessä paikassani oon ma-ke. Tänään soittivat yhdestä paikasta, että olivat työkkäristä saaneet mun tiedot, että kiinnostaisko to ja pe työt.

Meen nyt maanantaina sit haastatteluun. Sihteerin hommia noi molemmat. Nykysessä paikassa oon vuokrafirman kautta ja tässä olis suoraan tää firma työnantajana. Harmittaa vaan kun resurssin palkka on sen verta pieni, et jos en montaakymmentä senttiä enemmän saa uudesta paikasta niin tulot on 1500? kuussa kokoaikasesta duunista (siis noista yhteensä). Ennen vuoden vaihdetta olin kans kokopäivätyössä ja sillon palkka oli 1700?/kk.

Nyt resurssin palkalla ei niin väliä ole ollut kun mitä enemmän oon tehnyt tunteja osa-aikasena niin sitä vähemmän oon saanut liitolta rahaa joten tulot aina sen 1300? kk. Mietin viittinkö 200? takia ottaa 8 päivää kuussa lisää töitä?! Millanenkohan karenssi tulee jos kieltäytyy toisesta kokoaikatyöstä?

Mulla on kyllä resurssin sopparin uusiminen tän kuun lopussa. Pitää kysyä pientä tuntipalkan korotusta. Jos onnistuu niin sit motivois tähän toiseenkin paikkaan meno kun liitolta en sais enää sit mitään.

Tää oli siis tällanen "pöydän alta" työpaikka eli ovat työkkäristä kysyneet ketä suosittelevat ja sit mua oli näköjään suositeltu. Jännä että eivät ole jotain kokonaan työtöntä tarjolle ehdottaneet. On ollut kuitenkin ihan kiva kun on ollut vuoden alusta asti 4 vapaapäivää viikossa.

Yhteistyössä