Oon parisuhteessa, mutta armoton flirtti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja flirtti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

flirtti

Vieras
Eli onnellisesti avoliitossa elelen mieheni kanssa, meillä on yksi lapsikin ja toisesta haaveillaan. Suhteen alusta saakka olen kirjoitellut yhden miespuolisen tuttavani kanssa (mies tietää kirjoittelusta) facebookissa ja ajoittain kirjoitusten sävy on ollut flirttaava (kirjoittelu alkoi kun olimme molemmat sinkkuja ja jatkuu nyt, vaikka varattuja olemmekin). Nyt olen lisäksi huomannut, että aina kun otan viiniä ja lähden likkojen kanssa ulos, niin tuppaan flirttailemaan miespuolisten kanssa ihan urakalla. En tietoisesti vaan se tulee jostain selkärangasta. Teenkö teistä väärin? En koskaan ole mennyt puheita pidemmälle, eli en edes suudellut kenenkään kanssa, mutta ne puheet on kyllä ajoittain levottomia... Flirttailetteko te muut varatut viihteellä ollessanne ja missä menee raja?

olisiko sinusta ok että miehesi flirttailisi naisille baarissa? juttelisi muustakin kuin säästä fb:ssa toisten naisten kanssa?
mieti ensin mitä sinä hyväksyisit miehesi teoista?
itse en ole flirttailija, enkä ole huomannut/kuullut miehenikään näin tekevän.

En flirttaile, eikä mieskään. Ainakaan minun nähteni :)

Pieni flirtti ei tietysti pahaa tee, mutta eipä ole tuntunut tarvetta sillekään. Kosketuksessa menee raja, ja ihastumisessa. Jälkimmäiselle ei tietysti aina voi mitään, mutta siitä pitää selvitä omin neuvoin ja pikaisesti.

Jos sun mies ei koe tilannetta mitenkään kiusallisena, niin ei se flirttaileminen haittaa ketään. Ja varsinkin jos muistat esim. baarissa mainita miehille, jotka tulevat tekemään lähempää tuttavuutta, että olet parisuhteessa ja et hae muuta kuin juttuseuraa.

Mä flirttailen, siis lähinnä niin, että saatan katsoa vähän pidempään jotain hyvännäköistä miestä ja hymyillä. Tai jos joku kivan oloinen tyyppi tulee juttelemaan, niin mielelläni hetken jututan. Mutta aika äkkiä kerron kyllä olevani varattu, jos miehen puheet viittaavat siihen suuntaan, että etsii itselleen seuraa.

Mielestäni nuo levottomat puheet menee kyllä jo aavistuksen liian pitkälle.. Eli ei ole enää normaalia sosiaalista kanssakäymistä esim. puhua seksistä jonkun tuntemattoman miehen kanssa. Tai tunnetunkaan. Tai ainakaan itse en tykkäisi jos mies puhuisi seksistä jonkun naisen kanssa baarissa ollessaan.. Muuten saa kyllä jutella naistenkin kanssa.

[QUOTE="vieras";24897378]olisiko sinusta ok että miehesi flirttailisi naisille baarissa? juttelisi muustakin kuin säästä fb:ssa toisten naisten kanssa?
mieti ensin mitä sinä hyväksyisit miehesi teoista?
itse en ole flirttailija, enkä ole huomannut/kuullut miehenikään näin tekevän.[/QUOTE]

Tuo on hyvä neuvo. Itse noudatan samaa linjaa eli en tee mitään sellaista mitä en hyväksyisi toisenkaan tekemänä. Itse olen semmoinen "pilke silmäkulmassa"-ihminen ja hymyilen paljon, jotkut luulevat sitä flirtiksi. Saattaa se semmoista ollakin mutta käyttäydyn samalla tavalla niin miesten kuin naistenkin kanssa eli tykkään vaan jutustella enkä kyllä heitä mitään kaksimielistä juttua joten en miellä asiaa flirtiksi. Mieheni on taas rauhallinen ja asiallinen, ei paljoa juttele tuntemattomille mutta ymmärtää että olen tälläinen eikä koe asiasta mustasukkaisuutta. Työmmekin ovat niin erilaisia koska mieheni on oman tiiminsä kanssa kun minä taas tapaan jatkuvasti uusia ihmisiä työssäni ja olen paljon äänessä, ehkä luonteemme ovat oikeissa ammateissa :)
Flirtti ja pilke silmäkulmassa kyllä piristävät elämää mutta mieti silti hyväksyisitkö tosiaan saman jos miehesi tekisi noin? Jos hyväksyisit niin asia ok. Silti ehkä miettisin jos sinulla selkeä tarve saada miesten ihailua että mistä se johtuu?

Mieheni ei ole yhtään flirtti, joten en tiedä, miten ottaisin jos hän olisi... Aina olen ilmoittanut miehille, että olen varattu enkä etsi mitään muuta kuin juttukumppania, jos on alettu jutella pidempäänkin. Musta vaan on kiva saada huomiota, johtuneeko jostain lapsuuden koulukiusauksesta tms, että nyt pitää itsetuntoa pönkittää... :D Elämää se kyllä kummasti piristää, jos saa huomiota muualtakin kuin omalta mieheltä ja kuten sanoin, niin pidemmälle en menis :) Kiitti vastauksista!

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24897679:
No älä ota sitä viiniä, jos se kerran muuttaa sun käyttäytymistä?

Ei se taida pelkkä viini sitä muuttaa, kyllä minä ihan selvinpäinkin käyttäydyn hieman pilke silmäkulmassa... :)

Miksi me flirttaillaan? Koska siitä tulee hyvä olo. Ei siinä ole mitään pahaa ja jos toinen siitä ottaa hysteerisen mustasukkaisuuskohtauksen, voi miettiä kummassa päässä se ongelma onkaan. Ei sillä että tämä teillä olisi ongelma :)

Kyllä mäkin flirttailen jos siltä tuntuu, hyvinkin kaksimielistä läppää heitän monien muidenkin kuin oman mieheni kanssa, erityisesti yhden tutun miehen jota tulee nähtyä paljon. Minkäs minä sille voin että on ihan hiton hot ja ollaan sen verran samalla aaltopituudella että molemmat tietää sen "sopivan" rajan :saint:

Mutta pointtini oli lähinnä siinä että mä olen aina ollut sellainen ja mieheni kyllä tietää että se on perusluonnettani. Jos (ja välillä kun) se siitä alkaa sukkiaan värittämään, asiasta puhutaan ja kerrataan miksi toiseen luotetaan. Ihan jo pelkästään koska itsekin kyllä osaa varsinkin duunissa olla naisten suosiossa :D

• Tykkää
Reactions: idunnor
Mä oon aina ollut flirtti, ennen parisuhdetta ja olen sitä edelleen. Teen sitä ihan huomaamattani. Mies on tottunut jo :P

Mäkin rupesin miettimään että huomaanko muka edes milloin läppä on hieman.. sellaista vink vink, on nimittäin useammin kuin kerran kolmas tyyppi porukasta katsonut pitkään ja lähtenyt sanoen 'mä taidan jättää teidät kahdestaan', ja me jääty ihan aidosti ihmettelemään että mites se nyt noin :D

Minäkin olen flirtti ilmeisesti, mutta en mitenkään tahallaan. En tahallaan puhu naisille ja miehille eri tavalla, mutta vahingossa kaiketi. En tarkoita sillä mitään.

Kyllä mie flirttailen, ihan selvinpäinkin..Mutta niin tekee mieskin, hää kyllä humalassa menee joskus asteen pitemmällekkin ja siitä meillä on pari kertaa kiistelty, mä kun en tykkää et hierotaan ventovieraiden akkojen hartioita yms..

Yhteistyössä