Oon seuraillu tuota Sydänpyllyt ryhmää..naamakirjassa siis..

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Oikeesti, en käsitä. Eukot meuhkaa, kuinka jostakin käytetystä vaatteesta on saatava niin ja niin paljon, kun se uutena ostettaessa maksoi x summan euroja, ja jos ei pyynti hintaa saa, menee tappiolle. En ymmärrä. Tässä enää mihinkään osakkeisiin/asuntoihin kannata sijottaa, vaan me&i vaatteisiin.

Joo :D

Ja muutamalla muulla naamakirjan lastenvaatepalstalla taas pyydetään tyyliin 15 euroa Lindexin pesunukkaisesta bodysta, koska "se on NIIN söpö, meidän Emmariikkajonipekka söi ekan kerran sosetta juuri tämä body päällään, ja sillä on tunnearvoa". Sori, mutta en maksa sun tunnearvoistasi. Ja jos sillä on niin kovasti tunnearvoa, niin säilytä se, hyvä ihminen...

Niin... Tykkään kyllä kauniista ja laadukkaista lastenvaatteista mutta tuo ei kyllä ihan mene jakeluun. Mutta tietty harrastuksensa kullakin. :D

Jotenkin kyllä tuo nimikin on jo huvittava.

Ja muutamalla muulla naamakirjan lastenvaatepalstalla taas pyydetään tyyliin 15 euroa Lindexin pesunukkaisesta bodysta, koska "se on NIIN söpö, meidän Emmariikkajonipekka söi ekan kerran sosetta juuri tämä body päällään, ja sillä on tunnearvoa". Sori, mutta en maksa sun tunnearvoistasi. Ja jos sillä on niin kovasti tunnearvoa, niin säilytä se, hyvä ihminen...

Joo, mä en käsitä, tässä nyt on reikiä, vetoketju puuttuu, ja perkeleesti pesunukkaa, mutta tää on hei henkkamaukalta, nyt vaan 12e + postit.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Mä olen ajat sitten painanu exittiä sieltä sivulta. Haalistumat ja pesunukat kuuluu asiaan ja niistä pitää saada kymppitolkulla rahaa. En käsitä minäkään.
Ja en käsitä sitäkään nuissa facekirppareissa,et jos haalarin ov hinta on 150 ni vaikka se on jo polvista rikki ja ei pidä vettä. Hintaa pitää saada 80 vähintään ku on ollu niin hyvä haalari :D

Mä en olisi ikinä uskonut, että mitä noista vanhoista lastenvaatteista maksetaan. Laitoin ihan testiksi taaperon pieniksi jääneitä myyntiin ja jestas sentään varsinkin me&i:n ja Ticketin kanssa. Ihmiset maksoivat niistä enemmän kuin uusista olisi joutunut maksamaan. (Me&i:ta saatu lahjaksi jo valmiiksi pieninä niin myin ne käyttämättömina pois.)

Kieltämättä tuli mietittyä, että pitäisikö ostaa me&i:ta ja jättää ihan pakkaukseensa ja myydä sitten vuoden päästä. :D Jätin kuitenkin väliin.

Ja aika huvittavaa minusta on sekin et jollain popin sivulla naiset laukkaa alesta toiseen ja ysmystä toiseen ja hakevat muille myyntiin iiiiik niin ihania vaatteita.

[QUOTE="MintunKukka";26272370]Ja aika huvittavaa minusta on sekin et jollain popin sivulla naiset laukkaa alesta toiseen ja ysmystä toiseen ja hakevat muille myyntiin iiiiik niin ihania vaatteita.[/QUOTE]

Mikäs tuon ryhmän nimi on, pitääkin käydä päiviensä ratoksi sitäkin ihmettelemässä..

Metsolan kirpputori
Kirpputori PO.Pitus (Polarn O.Pyret)
Myydään ja ostetaan po.p vaatteita

Siinä kolme ihan alkuu joita kannattaa käydä kurkkiin ajan ratoksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;26272328:
Onko siellä joku me&i kirppari, siis eri asia kuin tuo sydänpyllyt?

on joo tai siis huutokauppa. oon itse siellä myynyt ja muutamia tuotteita ostanu ja kaikki menny hyvin. siellä myydään laidasta laitaan tuotteita ja hinnatki on kohillaan, joskin joskus on ylilyöntejä:D

Ja on kaikille omat sivut, Banse,linde-kaphall, benetton, marimekko, ticet, ulkovaatteet, merkkivaatteet, muutenvaan vaatteet :D, retroa. maalaisromantiikkaa. reima/lassie.
En jaksa edes kaikkia muistaa. Käsityösivuja monia joka lajille :D

No mä satun tykkäämään kyseisistä merkeistä tai ainakin osasta niiden vaatteista. Ja jos joku haluaa maksaa hulluja summia meidän vanhoista rytkyistä, en pahastu. Win-win :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;26272341:
Joo, mä en käsitä, tässä nyt on reikiä, vetoketju puuttuu, ja perkeleesti pesunukkaa, mutta tää on hei henkkamaukalta, nyt vaan 12e + postit.

No se myydäänkin hei tuunattavaksi :D

Anatolia yrittää nyt puolustella:D Huono yritys.
Järjetöntä touhua tuo haaliminen, myynti ja mallistojen seurailu. Ja laatukin on kuulema "minä&minällä":D huonoa.

Itse ainakin käytän ne pienet vapaahetket, jotka lapsi antaa, johonkin ihan muuhun.

Itse olen sieltä muutaman vaatteet hankkinut. Yhden mekon aion velä kaivaa jostain, sit otan hatkat. Oikeastaan mä en edes erityisemmin pidä niistä vaatteista, muutamista kyllä. Mut mulle tää on vähän sama kuin joku harvinainen muumimuki, etsiä se kiven alta ja hankkia itselle :)
Mut sitä tyyliä en tuolla "sypyissä" ymmärrä, niin on katkeraa kalkkia, jos joku ostaa nenän edestä jonkun ihqun jutun. Ja kaikesta koomisinta oli se, että olivat "kiinni" äitienpäivänä, siis sivu oli kyllä ihan toimiva, mutta kauppa kielletty ja auta armias, että se koko palsta oli täynnä väkeä kyttäämässä, jos joku raukka ei ollutkaan huomannut ettei kauppaa tänään ja sit tuli kommenttia, palsta kiinni, ei kauppaa. Outoa, että paikka kinni, mut silti heti kommenttia saivat kaikki raasut jotka eivät olleet asiaa huomanneen.
Mut hyvää viihdettähän tuo on :)

Olen Ulkovaatekirppistä selannut fb:ssa ja ihmettelen, että miten joku kehtaa pyytää haalarista, jossa on polvessa viiltoreikä, hihansuu rispaantunut, jalkarenksut puuttuu ja takamus on "hieman" tummentunut, niin jotain yli 50e+postit?? :O Maksaako sen oikeesti joku,vaikka ois mitä hemmetin hienoa merkkiä?!? Ei oikein mene jakeluun...

Ja tuota sydänpyllyt sivua olen kans selannut, on huimat hinnat vaatteilla.

Ihan livekirpparilla oli pari viikkoa sitten jollain myynnissä paljon meandi vaatteita. Hinnat 10€ kpl ja 2 kpl 15€. Ei siinä mitään jos vaatteet olisivat olleet hyväkuntoisia, mutta ne olivat haalistuneita, venähtäneitä, nukkaisia ja tahraisia. Yhden suht hyväkuntoisen löysin, jonka olisin omalle lapselleni kelpuuttanut, mutta hinnan kuultuani annoin olla. Olen ostanut ihan priimaa meandia 2-4 eurolla, niin hinnat tuntuivat aika kovilta. Mutta ei siinä mitään, jos joku on valmis merkkilapusta maksamaan :D

Yhteistyössä