Oon vähän kahden tulen välissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Mieheni on minulle rakkain, mutta kyllä minulla muitakin rakkaita ja läheisiä ihmisiä on :o

Voi kun oli nätisti sanottu :) Noi tilanteet voi olla vaikeita (kokemusta on, eikä muuten minunkaan siskostani tullut kummia esikoiselle). Koita saada rauha jotenkin aikaan, kuten sanoit, sinähän tässä kärsit..

Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
miksi ihmeessä siskosi täytyisi olla kummi? hänhän on jo automaattisesti täti :whistle:

No sitä minäkin olen koettanut lähisukuni päähän takoa, mutta kun ei ne pässit älyä! Kun äitini otti siskonsa siskoni kummiksi jne.... :headwall: Pitäisi samalla tavalla sitten toimia.

Me aiotaan ottaa kyllä kummit ihan muilta suunnilta kuin sisaruksista.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sini:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Mieheni on minulle rakkain, mutta kyllä minulla muitakin rakkaita ja läheisiä ihmisiä on :o

Voi kun oli nätisti sanottu :) Noi tilanteet voi olla vaikeita (kokemusta on, eikä muuten minunkaan siskostani tullut kummia esikoiselle). Koita saada rauha jotenkin aikaan, kuten sanoit, sinähän tässä kärsit..

Niinpä, inhottava olla tässä välikädessä. Ja ei mieskään niin puhdas pulmunen ole, hyvin helposti on mainitsemassa siskostani yhtä sun toista mulle. Onneks mulla on hyvä huumorintaju niin en oo herne nokassa.

Nyt oon sanonu sekä miehelle että siskolle että pitävät suunsa kiinni molemmat tai setviivät ongelmansa keskenään. :D

No kyll mun mielestä aikuisen ihmisen (jota sun miehes kai on) pitäisi pystyä unohtamaan yksien juhlien ajaksi oma mielipahansa ja tulla sinne, vaikka vain sun puolisona ellei muuta yhteyttä välitä juhlakaluun hänellä olevan.

Mun entisen parhaan ystäväni mies tuli meidän häihin ja oli oikein korrekti, vaikka tosielämässä ei voida toisiamme sietää kumpikaan..
Olin silti aivan otettu että tuli ja käyttäytyi asiallisesti ystäväni rinnalla, vaikka inhoaa minua sydämmensä pohjasta aivan vilpittömästi.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No kyll mun mielestä aikuisen ihmisen (jota sun miehes kai on) pitäisi pystyä unohtamaan yksien juhlien ajaksi oma mielipahansa ja tulla sinne, vaikka vain sun puolisona ellei muuta yhteyttä välitä juhlakaluun hänellä olevan.

Mun entisen parhaan ystäväni mies tuli meidän häihin ja oli oikein korrekti, vaikka tosielämässä ei voida toisiamme sietää kumpikaan..
Olin silti aivan otettu että tuli ja käyttäytyi asiallisesti ystäväni rinnalla, vaikka inhoaa minua sydämmensä pohjasta aivan vilpittömästi.

Niin no tuokin on vähän kaksi piippuinen juttu. Kun minusta sellainen aikuisten ihmisten teennäinen sopu ei ole mikään vaihtoehto. Tuntuisi typerälle että meille esimerkiksi tulisi joku ihminen, jonka tietäisin vihaavan minua. Taikka sitten vaihtoehtoisesti enpä minäkään lähtisi kuin tosiaan väen vängällä sellaiseen paikkaan jossa juhlitaan minun vihaamaa ihmistä...
En kehtaa ruveta miestä pakottamaankaan.
Tietysti syvästi toivoisin, että mies tosiaan edes juhlien ajaksi asian unohtaisi, mutta ei taida se toive täyttyä. :/

Yhteistyössä