S
Sini
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Mieheni on minulle rakkain, mutta kyllä minulla muitakin rakkaita ja läheisiä ihmisiä on![]()
Voi kun oli nätisti sanottu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Mieheni on minulle rakkain, mutta kyllä minulla muitakin rakkaita ja läheisiä ihmisiä on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:miksi ihmeessä siskosi täytyisi olla kummi? hänhän on jo automaattisesti täti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sini:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Mieheni on minulle rakkain, mutta kyllä minulla muitakin rakkaita ja läheisiä ihmisiä on![]()
Voi kun oli nätisti sanottuNoi tilanteet voi olla vaikeita (kokemusta on, eikä muuten minunkaan siskostani tullut kummia esikoiselle). Koita saada rauha jotenkin aikaan, kuten sanoit, sinähän tässä kärsit..
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No kyll mun mielestä aikuisen ihmisen (jota sun miehes kai on) pitäisi pystyä unohtamaan yksien juhlien ajaksi oma mielipahansa ja tulla sinne, vaikka vain sun puolisona ellei muuta yhteyttä välitä juhlakaluun hänellä olevan.
Mun entisen parhaan ystäväni mies tuli meidän häihin ja oli oikein korrekti, vaikka tosielämässä ei voida toisiamme sietää kumpikaan..
Olin silti aivan otettu että tuli ja käyttäytyi asiallisesti ystäväni rinnalla, vaikka inhoaa minua sydämmensä pohjasta aivan vilpittömästi.