oon varmaan vähän outo, mutta minua itkettää kun....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkulissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkulissu

Vieras
mies lähtee yövuoroon.
jotenkin tuntuu niin hirveälle ajatella, että oon koko yön yksin. varsinaisesti ei mikään pelota, mutta ahdistaa olla erossa miehestä yöllä...

aamu- ja iltavuoroon mennessä ei itketä yhtään. toki silloin olen itsekin lähdössä töihin/ olen töissä, kun mies on lähdössä noihin vuoroihin. en tosiaan tiedä miksi nämä yövuorot on minulle niin "vaikeita", vaikka mies itse niitä tykkääkin tehdä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuota kutsutaan läheisriippuvuudeksi. Ei hirvittävän terve pohja parisuhteelle.

miten niin ei ole terve pohja? siis ongelmaa ei ole muutoin, kuin nämä yö-ajat..varsinkin siis nyt, kun yöt on vielä pimeitä.

en kyllä koe mitään pelkoakaan, mutta koen olevani yksinäinen ja ikävöiväni miestä. en edes osaa kunnolla nukkua, kun hän ei ole kotona.

se on sitä kun ei tunne sitä lämpöä ja rakkautta yöllä vieressä sängyssä. ei voi käpertyä toisen kainaloon nukkumaan! ei se mitään läheisriippuvuutta ole!

Oma mieheni juuri ilmoitti että 5vk on yövuoroa putkeen.. että tulee sitten kotia. :,( itse pelkään pimeetä ja on niitä painajaisia nähty jo tämän 2vk:n aikanakin kun on töissä hän ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä nautin miehen yövuoroista. Päivä ollaan yhdessä, illan saan olla rauhassa :D

Ja rakastan yksin nukkumista. Joo, outoa.

Täällä toinen yhtä outo! :wave:

Toki vapaatkin on mukavia, mutta joskus sitä tosissaan nauttii siitä rauhallisesta illasta ihan yksikseen kun on saanut lapsetkin nukkumaan ja voi vaan olla. Ja saa vallata koko sängynkin itselleen...

ihan tosi rasittavaa tämä homma näin, kun kuitenkin minun täytyy mennä aamulla töihin ja yleensä väsyttää ihan törkeästi, ihan senkin takia, että en saa unta.

tykkäisin niin kovasti nukkua miehen vieressä. ärsyttää ihan hirveästi, kun joskus käy niin, että mies tekee 2 yövuoroviikkoa peräkkäin ja minun työvuorojen takia keretään noiden kahden yövuoroviikon aikana nukkua 2 yötä vierekkäin. voi jehna miten väsynyt silloin olenkaan.. :|

tänäänkin alkoi taas itkettämään siinä klo 20 aikoihin, kun tiesin, että mies lähtee vähän jälkeen klo 21 töihin.... :'(

Onko sulla lapsia? Mä olin just samanlainen ennen lasten hankintaa. En nukkunut koko yönä jos mies oli poissa. Mutta nyt kun poika tuhisee viereisessä sängyssä ja oma aika on muutenkin harvinaista, niin ei harmita yhtään.