Oon viikonlopun yksin vauvan kanssa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies on nyt koko kesän ajan lähes joka vkl harrastuksensa takia pois,mutta mua ei haittaa ollenkaan,tykkään jopa että saadaan olla ihan keskenämme:)kavereita kutsun yleensä saunomaan ja syömään sekä lasten kanssa käydään ulkona syömässä aina kun mies on veks.

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mää oon melkein aina yksin :( mies on yrittäjä. no oon jo tottunu, vaikka seura olis kiva vähä useammin =) mullakin on vauva ja kolme vanhempaa lasta.

sama juttu täällä, harvinaista herkkua jos mies ehtii töiltään iltoja kanssamme viettämään.
3lasta meillä ja homma toimii rutiinilla, on toiminut jo 10.v. hyvin on pärjätty ilman toistakin nanhempaa.

päivänä, kun mies ja kolme poikaamme lähtevät anoppilaan mökille, mie aattelin tehdä seuraavaa (tää on ehkä vähän ot, kun kaikki lapset 1-vuotiasta myöten lähtevät sinne pariksi päiväksi):

Nukun pitkään, käyn lenkillä, kuopsutan puutarhaa ja teen itselleni hyvää ruokaa. Sitten kaivan jossain vaiheessa dvd-kaapista Colin Firthin ja Jennifer Ehlen tähdittämän "Ylpeys ja ennakkoluulo" -sarjan ja katson sen maratonina keskeytyksettä läpi...:D

Tiedän tunteen.
Mä stressaan jo etukäteen miehen 4pv matkaa kuukauden päästä. Meidän vauva on silloin 4kk.
Olen ollut yhden yön vauvan kanssa kahdestaan, mutta outoa tulee varmasti olemaan noin pitkä aika kahdestaan.
Kyl te pärjäätte :hug:

tuota anteeksi nyt vaan mutta minusta on aika kummallista jos nyt yksi viikonloppu on niin vaikeeta,mä olin pojan kanssa 2v putkeen sen syntymästä lähtien kaksistaan joka hiton viikonloppu! ja kakki viikotkin eli 24/7 kahdestaan, kaveritkin kaikkosi kun olivat kaikki lapsettomia. jotta turhaa valitat

Alkuperäinen kirjoittaja :
tuota anteeksi nyt vaan mutta minusta on aika kummallista jos nyt yksi viikonloppu on niin vaikeeta,mä olin pojan kanssa 2v putkeen sen syntymästä lähtien kaksistaan joka hiton viikonloppu! ja kakki viikotkin eli 24/7 kahdestaan, kaveritkin kaikkosi kun olivat kaikki lapsettomia. jotta turhaa valitat

no se on myös vähän mitkä lähtökohdat on :/ kylllä sitä orvoksi jää jos mies tulee aina töistä kotiin illalla ja saadaan viettää perheen kanssa viikonloppuja. Mun kavereilla ei ole myöskään lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Ei se ole turhaa valittamista. Siun pittää ymmärtää, että tilanteita on erilaisia. Kun on tottunut siihen, että se toinen on vierellä ja viikonloppuisin tehhään porukalla perhejuttuja, niin orvolta tuntuu, kun yksin jää. Vaikkakin vain viikonlopuksi. Mie ymmärrän vallan hyvin, miltä ap:stä mahtaa tuntua, koska ihelleni viikonloppu iliman miestä tuntuisi aivan samalta.

Ap, miekin kehottaisin herkkulinjalle dietistäsi huolimatta. Dieettiä voipi aina jatkaa myöhemminkin :D

voikun saisin kanssa olla viikonlopun yksin kun mies ei tykkää oikeestaa mistään herkuista niin mä pyhittäisin koko viikonlopun vauvalle ja MÄSSÄILYYN :D ai mä voin jo maistaa suussani vuohenjuusto kaanaa ja tulista riisiä :p namnam

Yhteistyössä