Oona, miksi tuhosit elämäni!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tiedän että tein väärin, siinä kun en ollut luotettava ystävä ja sanoin yhteiselle ystävällemme että olisin paljon parempi tyttöystävä tuolle pojalle verrattuna sinuun. Mitään ei kuitenkaan minun ja tämän pojan välillä koskaan tapahtunut, en kertonut hänelle tunteistani, saatikka suudellut tai harrastanut edes seksiä hänen kanssaan ! Koko ylä-asteen ajan h*uorittelit minua, nauroit ja mulkoilit aina kun menin ohi, uhkasit työntää jopa pääni vessanpönttöön etkä vielä silloinkaan lopettanut kiusaamista kun minua oli lyöty ja itkin nöyryytettynä portaiden alla ja oppi oli kyllä mennyt vihdoin ja viimein perille. Kätesi on veressä, etkä saa niitä koskaan pestyä puhtaaksi tästä, nyt feikkaat siellä ja teeskentelet empaattista hoitajaa.. Mikä sua vaivaa akka?

Tiedän että tein väärin, siinä kun en ollut luotettava ystävä ja sanoin yhteiselle ystävällemme että olisin paljon parempi tyttöystävä tuolle pojalle verrattuna sinuun. Mitään ei kuitenkaan minun ja tämän pojan välillä koskaan tapahtunut, en kertonut hänelle tunteistani, saatikka suudellut tai harrastanut edes seksiä hänen kanssaan ! Koko ylä-asteen ajan h*uorittelit minua, nauroit ja mulkoilit aina kun menin ohi, uhkasit työntää jopa pääni vessanpönttöön etkä vielä silloinkaan lopettanut kiusaamista kun minua oli lyöty ja itkin nöyryytettynä portaiden alla ja oppi oli kyllä mennyt vihdoin ja viimein perille. Kätesi on veressä, etkä saa niitä koskaan pestyä puhtaaksi tästä, nyt feikkaat siellä ja teeskentelet empaattista hoitajaa.. Mikä sua vaivaa akka?
Oletko 16 vuotias tai sitä nuorempi?

Asioiden järjestys mennyt mielenkiintoiseksi nuorisolla. "saatikka suudellut tai harrastanut edes seksiä hänen kanssaan"

Olisiko se suutelu todellakin ollut raskauttavampaa kuin pikainen pano?
Ajattelen että pettämisen raja kulkee suutelussa ja seksissä. Jos olet parisuhteessa ja teet nuita asioita niin petät. Halusin vaan ilmaista että mitään noin vakavaa ei edes tapahtunut ja silti olin kylän pahin h*uora. Vauvalle kun tein tästä aikaisemmin keskustelun ja sen lyhyen aikaa mitä se kerkesi siellä olla hirviömäisen sensuurin takia (asiallisetkin keskustelut poistuu, onkohan vauva.fi ylpeä tästä) niin alkoi ihmisiltä hirveä tylytys mua kohtaan, ei kiinnosta tuo vaikka aloitan keskustelun myöntämällä tehneeni väärin ja nämä virheet tein 12v ja olin 13v kun mua lyötiin niin siellä joku aikuinen hurraa että hyvä kun mua vedettiin pataan. Miten kukaan voi hyväksyä etenkään 13v lapsen pahoinpitelyn! :o

Paljon kertoo maailman kamaluudesta myös se että kerran siellä oli keskustelu että miten suhtautuisit jos kuulisit että kiusaajaasi olisi esimerkiksi käytetty seksuaalisesti hyväksi lapsena... Niin suurin osa oli silleen että nauraisin ja hyvä vaan! Jos kuulisin että Oonalle olisi esimerkiksi tapahtunut tämä niin ei se täysin mun vihaa poistais mutta tuntisin kyllä sympatiaa ja jos tuollaista kokee niin ei mikään ihme jos oireilee höiriökäyttäytymisellä... Esim juopottelu ja väkivalta. Rikkoo niin pahasti psyykeen. Vaikka ei olekkaan oikeutettua purkaa pahaa oloaan muihin noin.

Eli noista tapahtumista on kulunut jo 14 vuotta. Syytät yhtä ihmistä koko elämäsi pilaamisesta. On minuakin kiusattu yläasteella, mutta enää en edes muista heidän nimiään, eivät ole niin tärkeitä.
Sama täällä kiusattu on ja raiskattukin mutta ei niillä ole mitään merkitystä enää. Sanotaan, että jokainen ihminen on oman elämänsä seppä ja se kyllä pitää paikkansa. Jos ei itse pidä kivaa niin ei sitä sinulle kukaan muu järjestä.

Katselin kerran Mannerheimintien ratikkapysäkillä nuorta naista, joka oli jo selvästi alkoholisoitunut. Hän puhui suureen ääneen, että lopettaisi juomisen heti jos hänen äitinsä pyytäisi häneltä anteeksi. Uskonpa, että vaikka niin olisi tapahtunutkin ei hänen uhoamisensa ja juomisensa olisi loppunut. Syitä löytyy aina ympäriltä miksi.

Elän yhä menneisyydessä, koska minulta on mennyt terveys. En koe itseäni kovin viehättäväksi ja siksi olen ollut eristäytynyt 15 vuotiaasta lähtien. Mulla on ollut kasa aika vaikeitakin mielenterveysongelmia ja sitten on ibs, kaljuuntuminen, virtsan karkailu, peräaukon sulkijalihas vaurio ja suolilimaa valuu koko ajan (aiheutin tämän itse, koska menin kovassa ahdistuneisuuskohtauksessa rikkomaan itseäni sieltä) Jos en olisi menettänyt terveyttäni niin olisin varmasti edennyt ajat sitten elämässäni

Koen että kiusaamisesta aiheutunut stressi vei minulta terveyden, ihminen kun on psyykkis fyysinen kokonaisuus. Sehän on todistettu ihan tutkimuksissa että monesti ibs aiheuttaja voi olla esim pitkäkestoinen stressi (vuosia) Ja kaikesta voin vain ja ainoastaan syyttää itseäni! Jos olisin älynnyt käyttäytyä pikkuisen paremmin, ei pitäisi olla mikään vaikea juttu olla luotettava ja eikä kenenkään pitäis olla niin typerä että menee yhteiselle ystävälle kertomaan että olisin tuolle pojalle ollut paljon parempi tyttöystävä ja tälleen puukottaa ystäväänsä selkään . Niin pitäisihän sitä tajuta minkälainen haloo o siitä nousee, ei vaan 12-vuotiaalla minulla ollut harmainta aavistusta ja en ikinä osannut kuvitellakaan että joku tekis mulle jotain niin hirveää että h*uorittelee päivittäin ja uhkaa työntää pään vessanpönttöön jne . Miten helvetissä elämä voi olla näin julma? Ja on kyllä henkinenkin trauma sitä luokkaa että ei tästä toivu enää ikinä täysin. Lyödä silleen että muut nauraa ringissä ja aikuiset vielä komppaa että hyvä että veditte sitä pikku h*uoraa turpaan! Missä on todellisuudentaju näillä aikuisilla kerta ajattelevat että on oikeus lyödä lasta tai ylipäätään ketään? Pääasia että en enää käyttäydy noin, nykyään ymmärrän miksi lojaalius on arvokasta <3 Jos joku ei usko niin ei ole minun ongelma.