Oonko ihan kamala kaveri kun olen kateellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rosvoroope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rosvoroope

Jäsen
07.05.2007
252
0
16
kaverin vartalosta? :snotty: :ashamed: Oon ite vähemmän edustavan näköinen epäsuhtaisinen vartaloineni ja liikakiloineni. Kaveri on pyöreä hänkin mutta muodot oikeaissa kohdissa ja niinpä hänen päällä vaatteet istuvat hyvin. Hän näyttää paljon laihemmalta mitä on. Ja itse olen vissiin niin paskakaveri että tulen toisinaan ihan pahalle päälle kun näen hänet. On aina niin huoliteltu ja kaikki tiptop. Ite en todellakaan viitsi olla sotamaalaukset päällä vapaalla ja viihdyn verkkareissa ja farkuissa.

Onko muilla tällaisia tuntemuksia? :ashamed:

no ei ole kyllä tuollaisia tuntemuksia, jotkut kaverit on timmejä ja jotkut ei... ;)

Ja jos olet kateellinen että hän on aina tiptop laitettuna, niin kannattaisko sunkin joskus kokeilla? Siitä nimittäin tulee hyvä mieli itsellekin =)

:wave: välillä kadena.. :hug: :flower: voi vaan olla ylpeä kaverini puolesta kun jaksanut tehdä töitä vartalonsa eteen ja pitää muutenkin siitä huolta paremmin kuin minä omastani :ashamed: . Kyl mäki sit joskus saan sen ihannevartalon.... tai sit en :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja rosvoroope:
kaverin vartalosta? :snotty: :ashamed: Oon ite vähemmän edustavan näköinen epäsuhtaisinen vartaloineni ja liikakiloineni. Kaveri on pyöreä hänkin mutta muodot oikeaissa kohdissa ja niinpä hänen päällä vaatteet istuvat hyvin. Hän näyttää paljon laihemmalta mitä on. Ja itse olen vissiin niin paskakaveri että tulen toisinaan ihan pahalle päälle kun näen hänet. On aina niin huoliteltu ja kaikki tiptop. Ite en todellakaan viitsi olla sotamaalaukset päällä vapaalla ja viihdyn verkkareissa ja farkuissa.

Onko muilla tällaisia tuntemuksia? :ashamed:

äh, en kai vaan ole kaverisi....

No eihän se sun kaverin vika oo että sillä on parempi kroppa kun sulla. Musta toi on tosi ilkeetä ja ei kaverillista että kiukuttelet ja osoitat kaverille mieltä tuollaisesta asiasta.

Mulla oli sun kaltainen kaveri, on nykyään ex-kaveri kun en kestänyt sitä ainaista mielenosoittamista.

Ei se nyt oo niin vaarallista jos on joskus vähän jollekin kade. Välillä sitä on kateellinen vaikka postinjakajalle siitä, ettei sen tartte istua konttorissa koko päivää tai sitten jollekin pampulle, että sillä on iso palkka ja paljon lomia. Tai sitten pyöreemmälle kaverille siitä, että sillä on mua isommat tissit ja laihemmalle kaverille siitä, ettei sillä oo reisissä selluliittia. :D Jos ei kateellisuus syö sua ja vie elämäniloa, niin antaa niiden tunteiden mennä ja tulla -ennen kaikkea mennä. :)

Yhteistyössä