Oonko ihan outo? (suuseksistä, kun ei oikein maita)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "fanni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26081184]No niin no, toi selittääkin sit aika paljon.[/QUOTE]inhoan valkosipulin hajua ja mies syö sitä melkein päivittäin, joten sen takia en hirmuisesti pussaile hänen kanssaan

Ehkä me koitetaan jatkossa jotakin hyvää, mitä siihen päälle voi levitellä :) Nauttii molemmat enemmän - minä tekemisestä ja mies siitä, että tehdään kunnolla :)

Jos mies haluaa suuseksiä, niin passitan sen pesuun ja mies pesee sellaisella lactolinella alapään :D ei siis millään rexonalla. Se lactoline on hajuton ja mauton saippua, tarkoitettu intiimialueiden pesuun mm. Voihan lisäksi käyttää vaikka makukortsuja. Enkä mäkään tykkää spermasta, joten ollaan sovittu että mies ei tule suuhun. Eikä sitä ole pakko ottaa kokonaan suuhun jos just siinä kohtaa oksettaa, käytät sitten vaan muita keinoja ja vaikka kädet avuksi.

En oikeastaan sen kummemin välitä koko suuseksistä, mutta tykkään kumminkin siitä tunteesta että tiedän miehen nauttivan.

[QUOTE="fanni";26081706]Ehkä me koitetaan jatkossa jotakin hyvää, mitä siihen päälle voi levitellä :) Nauttii molemmat enemmän - minä tekemisestä ja mies siitä, että tehdään kunnolla :)[/QUOTE]

Mua yököttää ajatus että siinä olis jotain syötävää päällä. Tuo on se tapa mitä minä taas en ollenkaan tajua!
Ihan pure natural! :D