Elarit on jotain 100-200€/kk. Minkä ihmeen takia ihmiset luulevat, että joku yksinhuoltaja pääsisi lavean leivän syrjään elareitten kanssa? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kukaan mies tarvitse tuollaista naikkosta, joka tunkee miehen työpaikalla dramatisoimaan.haluaisin todistaa asian koska tuntuu että tarvitsen miestä tueksi. En ole vielä päättänyt mitä raskauden kanssa teen ja en kestä ajatusta että minua vihataan vääristä syistä. Hän voi vihata minua jos en tee aborttia mutta se että en voi todistaa että asiat pitävät paikkansa tuntuu hirveältä.
Joten onko neuvoja?
Ei kukaan mies tarvitse tuollaista naikkosta, joka tunkee miehen työpaikalla dramatisoimaan.
Toi oli hyvä ideaJuu en mennyt. Päädyin viemään ajatuksella kirjoitetun kirjeen miehen postilaatikkoon. Siihen selitin kaiken ja todisti mitä pystyin. Asia ei ole enää minun käsissäni. Oon tehnyt kaiken asian korjaamiseksi mitä vain voin.
Noin vastuuntunnoton ja itsekäs miehen irvikuva on syytäkin pitää kaukana lapsesta. En todellakaan antaisi tavata lasta! Ihan turha olis tulla esittämään että on muka tullut järkiinsä tms. paskaa. Ne jutut tiedetään.Aivan, näin naiset ajattelee mutta kun se ei ole teidän oikeus isään vaan sen lapsen! Erittäin hankalaa näyttää olevan lapsen kannalta ajatteleminen.
Onhan se uskomattoman kuuloista, mutta olen itse tavannut yksinhuoltajan, joka piti elareita hyvänä tulonlähteenä. Hän oli sitä mieltä, että hänen ystävänsä olisi kannattanut ottaa miehen teini-ikäinen tyttö heille asumaan, koska siitä olisi saanut niin hyvät rahat. Kyseessä oli vieläpä aika lailla minimielari ja siihen päälle lapsilisä parin vuoden ajan.Elarit on jotain 100-200€/kk. Minkä ihmeen takia ihmiset luulevat, että joku yksinhuoltaja pääsisi lavean leivän syrjään elareitten kanssa?![]()
Onhan se uskomattoman kuuloista, mutta olen itse tavannut yksinhuoltajan, joka piti elareita hyvänä tulonlähteenä. Hän oli sitä mieltä, että hänen ystävänsä olisi kannattanut ottaa miehen teini-ikäinen tyttö heille asumaan, koska siitä olisi saanut niin hyvät rahat. Kyseessä oli vieläpä aika lailla minimielari ja siihen päälle lapsilisä parin vuoden ajan.
Tämä ei liittynyt mitenkään ap:hen, vaan se liittyii sivukeskusteluun elareista ja siihen, että jotkut ajattelevat lasten avulla pääsevän rikastumaan.Miten tää keskustelu meni nyt johonkin lapsilisiin?
Kysyin neuvoa kehtaanko mennä miehen työpaikalle, mihin en sitten mennyt.
Puheenaihe vaan välillä vähän rönsyileeMiten tää keskustelu meni nyt johonkin lapsilisiin?
Kysyin neuvoa kehtaanko mennä miehen työpaikalle, mihin en sitten mennyt.
Ei tuolla enää nykyään mitään suojaa saa.AP, jos mies ei halua lasta tähän maailmaan, älä vahvistuta isyyttä.
Saat kuitenkin noin 150 euroa / kk Kelan maksamaa elatusapua, ja lapsilisää suunnilleen 144 euroa kuukaudessa vaikka virallisesti isän nimeä ei ole vahvistettu.
Voihan sen myöhemmin vahvistaa, jos lapsia haluaa, tai tilanne muuttuu.
Tällä toisaalta suojaat itsesi ja lapsen, koska jos isyys on vahvistettu mies voi alkaa vaatia lasta myös tapaamisiin, oletko valmis antamaan lapsen miehellle jota lapsi ei edes tunne?
Tällä toisaalta suojaat itsesi ja lapsen, koska jos isyys on vahvistettu mies voi alkaa vaatia lasta myös tapaamisiin, oletko valmis antamaan lapsen miehellle jota lapsi ei edes tunne?