!!!! oonko lihava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
laita vartalokuva niin voin kertoa, paino ja pituus ei sano yhtään mitään. Mä olen 161 cm ja painan ton 62kg, mutta olen omasta ja muiden mielestä hyvän kokoinen, ehkä hieman muodokas...Liikun paljon..

mul on vielä raskauskiloja :< 3kk sit synnytin.. hemmetin vaikee saada pois vaikka en syö mitään herkkuja ja vaunuilen lähes päivittäin..
miten vois kiinteyttää et tää LÖLLÖ lähtis..!!

Painoindeksisi on 22,9, ja kun ylipainoksi luokitellaan indeksi joka on yli 25, niin tuon mukaan olet normaalipainoinen. Tosin ei se indeksi ruumiinrakenteesta tai -koostumuksesta kerro yhtään mitään.

Itselläni oli ennen raskauttani suunnilleen sama Bmi, ja olin kyllä juuri sopusuhtainen, eikä missään grammaakaan liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mul on vielä raskauskiloja :< 3kk sit synnytin.. hemmetin vaikee saada pois vaikka en syö mitään herkkuja ja vaunuilen lähes päivittäin..

jos 3kk sitten synnytit niin odota viel 9kk niin taatusti "normalisoidut" jos synnytys pehmeyttä on vielä kropassa. Jatka vaan liikkumista niin hyvä tulee. Hienoa että olet aloittanut heti liikkumisen! =) :flower:

Ihan höpöhöpöjä nämä 54kg-jutut.
Sun paino on sopiva, kun siltä susta tuntuu, mikäli pysyy painoindeksin normaalipainon rajoissa, eli sun kohdalla välillä 50-67kg.

Itselläni samat ongelmat edessä, kun olen rv 38+1. En minäkään oikein muuta vinkkiä keksi antaa kuin liikunnan sekä terveellisen ruokavalion, niitä aion itsekin sitten synnytyksen jälkeen noudattaa, ja olen toki yrittänyt niitä noudattaa tässä raskausaikanakin.

Kuule, ihan hyvä toki, että liikut, mutta tiesitkö, että se löllö ei välttämättä lähde liikkumalla. Se palautuminen on kudostyypistäkin kiinni. Toiset on heti ihan timminä, kun toisilla kestää parikin vuotta, vaikka kuinka kävisi salilla.

Ps. Ethän tee vielä mitään kovin repivää. 6kk pitäisi kuitenkin välttää tiettyjä liikkeitä, ettei tule kohdunlaskeumaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kuule, ihan hyvä toki, että liikut, mutta tiesitkö, että se löllö ei välttämättä lähde liikkumalla. Se palautuminen on kudostyypistäkin kiinni. Toiset on heti ihan timminä, kun toisilla kestää parikin vuotta, vaikka kuinka kävisi salilla.

Ps. Ethän tee vielä mitään kovin repivää. 6kk pitäisi kuitenkin välttää tiettyjä liikkeitä, ettei tule kohdunlaskeumaa.

auttaakohan vauvajumppa kiinteytymiseen?
oon pari kertaa nyt käynyt.

Painoin ite kans ennen raskautta 62 ja pituus 163 ja olen aivan täydellisen hyvän kokoinen. Kiinteempi tottakai sais olla jos täydellisyyttä haetaan, mutta en siis ole edes muodokas.. paljon kyllä ihmetellään miten voin painaa niin "paljon". Siis ulkonäkööni verrattuna. Mutta paino ei kerro yhtään mitään!!

Tietysti voi auttaa, mutta älä soimaa itseäsi, tai lähde hulluna repimään, jos ei heti löllö katoa. Kun tosiaan voi olla niin, että palautuu sitten ajan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

auttaakohan vauvajumppa kiinteytymiseen?
oon pari kertaa nyt käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Nää:
Ihan höpöhöpöjä nämä 54kg-jutut.
Sun paino on sopiva, kun siltä susta tuntuu, mikäli pysyy painoindeksin normaalipainon rajoissa, eli sun kohdalla välillä 50-67kg.

Juuri näin. Olen itse kahden lapsen jälkeen 163 cm ja 68 kg. Vähän mulla on liikaa (olen muodokas eli rintoja on ollut aiina vaikka muille jakaa..). Mutta en ole tehnytkään tämän läskin suhteen juuri mitään. (Aion kyllä joskus vielä ryhdistäytyä...). Mutta älä sinä vaan tuonne alle 60 tähtää.!

Yhteistyössä