Oonko mä ainoa jonka mielestä mainokset on ihan megahauskoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä nauran itseni kipeäksi aina kun nään sen "Kun mä oon äiti. " mainoksen. Se tyttö on niin hauska, sen ilme on ihan megahyvä siinä lopussa. Sellanen "Ootko vähän tyhmä, vai etkö nyt muuten vaan tajua?" :laugh:
Ja sitt se äiti rakastaksä vielä isää? Ihan sairaan hyvä. :D :laugh:

Ja nyt toi, minkä näin vasta pari päivää sitten: "...näköala neljännestä kerroksesta voi olla upea. " ja sitt hissin ovessa kyltti että hissi on rikki. Taas nasu repeili täällä ääneen. :D Hyvä etten kierinyt tossa lattialla, kun oli niin hulvatonta. :laugh: :laugh:

Tiedän, pitäis varmaan tehdä jotain. Oiskohan joku harrastus hyvä? :ashamed:

Saarioisten: Meidän äiti tekee parempaa ruokaa kuin teidän äiti.
Meidän äiti tekee teiänkin äitien ruuat :D :heart:

IFA- lakritsipastille: Uuh beibe beibe.... äijä keikuttaa persettä parisuhdeneuvojalla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Saarioisten: Meidän äiti tekee parempaa ruokaa kuin teidän äiti.
Meidän äiti tekee teiänkin äitien ruuat :D :heart:

IFA- lakritsipastille: Uuh beibe beibe.... äijä keikuttaa persettä parisuhdeneuvojalla :laugh:

Joo se on kanssa hyvä se parisuhde neuvoja. :laugh:

mun mielestä reilu, mutkaton leipä on paras...äiti...rakastaksä iskää? Kun ei se oo voimakas eikä rikas ... :laugh: Aivan paras...Tai se vanha mainos, missä Heikki Hela tulee kaupasta...tietenkään talouspaperia ei oo muistanut...sitten kun se saa hyvää ruokaa, siitä tulee toinen ihminen. Mutta siis on niitä yltiötyperiäkin olemassa.

Joo meillä alkoi yläkerran avorappusista sataa jotain kamalasti ja pennut pian 3v ja 4.5 v hihku siellä ihan innoissaan että mistä näitä senttejä tulee.

Olivat löytäneet mun kehäkukkien ja krassien siemenkätköt.Päättivät sitten heti demonsroida tätä mainosta.

Ei kyllä sillo naurattanu se sotku.Ja luin taas lait mitä kannattaa leikkiä.

Nyt sitten yritän nauramatta kuunnella kun lällättäävät tuota mistä näitä senttejä tulee, saunalahti.fi.Kun luettelee nuorempikin.Ja niin samalla äänellä.

Toinen on se eniro 0100 100 miten voin auttaa. On nää tarttuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo meillä alkoi yläkerran avorappusista sataa jotain kamalasti ja pennut pian 3v ja 4.5 v hihku siellä ihan innoissaan että mistä näitä senttejä tulee.

Olivat löytäneet mun kehäkukkien ja krassien siemenkätköt.Päättivät sitten heti demonsroida tätä mainosta.

Ei kyllä sillo naurattanu se sotku.Ja luin taas lait mitä kannattaa leikkiä.

Nyt sitten yritän nauramatta kuunnella kun lällättäävät tuota mistä näitä senttejä tulee, saunalahti.fi.Kun luettelee nuorempikin.Ja niin samalla äänellä.

Toinen on se eniro 0100 100 miten voin auttaa. On nää tarttuvia.

Aiaiai :D

Yhteistyössä