Oonko mä ainut, joka ei käsitä mitä hyvännäköistä on Karita Tykässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mikä sen sukunimi ennen oli :D Tuomola? Ei muista.

En oo vaan ikinä käsittänyt mitä kaunista kyseisessä naisessa on. Ja tuntuu, että taidan olla tosi outo, kun nainen tuntuu voittavan vuosi vuoden jälkeen kaiken maailman äänestyksiä :) Olenko mä nyt outo vai onko kaltaisiani? :)

Et ole ainoa, en tajua minäkään.:D Iso pää ja kapeat hartiat, se mulla aina pistää silmään.:D Minusta tosi tavallisen näköinen nainen. Mutta makuasioitahan nämäkin on.:)

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
On se minusta kaunis mutta jotenkin kopean näköinen mikä mielestäni vähentää kyllä huomattavasti sitä kauneutta.

Joo ehkä tääkin mun mielestä siinä tökkää. Ei oo semmonen herttaisen/suloisen kaunis... En mä tosiaan osaa sanoa, mutta ei oo koskaan mun silmää miellyttänyt :D

En ole koskaan tykänny, vaikka yleensä pidän kaikkia kauniina. Lisäksi sillä ei oo persoonaa, joka säteilisi hänen olemuksestaan. On todella tavallinen ja vähän koppavakin.

no en mä siitä rumannäköstäkään saa vaikka miten päin tölläisin! Aina jostain maailman kolkasta löytyy kauniimpia mutta ei se tarkoita etteikö Karita voisi olla kaunis. Mielipiteitä on monia ja niistä ei voi kiistellä mutta suuren yleisön mielestä Karita on varmasti kaunis nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sillä on tosiaan kummallinen naama. ei ollenkaan kaunis. toinen mitä ihmettelen on ellen jokikunnas

TOTTA!

Ja ei tässä aloituksessa nyt ollut mitään oman itsetunnon pönkittämistä. Minä en vaan nää siinä mitään kaunista, sit taas kun joku mainitsi tuolla esim Karpelan niin mun mielestä Karpela oli TODELLA kaunis aikanaan. Makuja on yhtä monta kuin maistajiakin :)

Juu, kaikkihan me tältä näytetään :headwall: :headwall: :headwall:

549629.jpg

Kauneus ei oo unversaalia, vaan kauneus on todellakin katsojan silmässä. Musta Karita on ollut aina klassisen kaunis, kun taas esim Jenni Dahlman Räikkösessä nään hyvin tavallisen kadun tytön. Ei kauneus ole sellainen asia, että me kaikki ajattelisimme siitä samoin. Meitä miellyttää esilaiset asiat ja piirteet. Ei siinä sen kummempaa.

Yhteistyössä