oonko mä nyt taas ylihysteerinen (vauvan ruuasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Winx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"Winx"

Vieras
Tänään oli tarkoitus vauvalle maistattaa kukkakaalia ja aloin perunaa keittämään joukkoon ja kaivelin sitä kukkakaalia... Noh, mies on siis eilen käynyt kaupassa ja toi pakastekukkakaalia... ja vielä pirkan eli jotain puolalaista.

Mulla meni pasmat sekaisin, olin itse jotenkin ajatellut tehdä ihan tuoreesta, mutta tuolla ne nyt kiehuu.

Annanko vauvalle vajaat 6kk vai haenko huomenna sitä tuoretta ja maistetaan vasta sitten?

[QUOTE="vieras";26256269]Miten edes ollaan ylihysteerinen, kun hysteerinenkin on jo aika over the top.[/QUOTE]
Silleen, että ollaan hysteerisiä ihan turhaan? Vrt. hysteerisenä oloon ihan syystä. Emmätiiä :D

Pakastettu kukkakaali on tähän aikaan vuodesta paljon parempi vaihtoehto kuin espanjalaiset pahvinmakuiset muoviin käärityt ns. tuoreet kukkakaalit.
Ne on tuoreena pakastettu ja keittämällä se on ihan hyvää ruokaa.

No KYLLÄ olet. Ei siinä pakastetussa kukkakaalissa sen enempää pöpöjä ole kuin tuoreessakaan, etenkin kun se vielä keitetään! Ja kysympä vaan: Mitäs kukkakaalia ne vauvat siellä puolassa syö jos kotimaista haluavat? No sitä puolalaista!

Faktahan on se et tähän aikaan vuodesta pakastettu kukkakaali on ehdotomasti paras vaihtoehto.

http://www2.aamulehti.fi/teema/ruoka/pakastettu-ruoka-jopa-ravinteikkaampaa-kuin-tuore/173078

Yhteistyössä