Oonko mä sit NIIN nuori?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vaimoke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vaimoke"

Vieras
Tässä kevään tullen on taas alkanu päät kääntyilemään miesten perään ;) Ystäväni sanoi minulle muutama päivä sitten, että eikun uutta koukkuun ja jotain, että vaihtamalla paranee tms.

joo, meillä on ollut tosi raskas alkuvuosi erinäköisten rahaongelmien takia ja olen tutustunut uuteen mieheenkin, johon en kumminkaan tunne minkäänlaista vetoa(ystäväni kuvittelee muuta), olemme vain nettituttuja, jotka purkaa taakkaa.

Muutama viikko ystäväni sanoi, että eihän sun tuossa iässä kannata jäädä paskaan suhteeseen ja että kyllähän sinä ehdit sitoutua myöhemminkin.

Anteeks, mutta jos olen KERRAN kännissä sanonut (muistaakseni vielä naureskellen), että pitäisköhän heivata koko ukko niin se ei tarkoita sitä, että olisin ketään jättämässä. Ja jos 7vuoden aikana 4kertaa on vaikeampi (lyhytkin kaikenlisäksi) ajanjakso niin onko se paska suhde?

Ei minusta.

Vähän väliä joku kauhistelee, että kuinka kauan me ollaan oltu yhdessä ja kun on talot ja autot ja lainat.. HUOH. "Sä oot vielä NIIIIIIN nuori, että eikö sua pelota?" "Minä en kyllä uskaltais.."

Minä varmaan saan tehdä omat virheeni ja ratkaisuni olin sitten minkäikäinen tahansa? Minua ei kiinnosta remuta tuolla pitkin kyliä yms. vaan haluan saada lapsia ja olla äiti.

Jotenkin ihmiset kuvittelee, että minä en ole elänyt nuoruuttani ollenkaa. En olekkaan jos nuoruus tarkoittaa satoja miehiä, miljoonia viinanhuuruisia öitä(minähän siis juon ja aika reippaastikkin jos sille päälle satun, mutta käyn todella harvoin nykyään baarissa), unohdettuja laukkuja, hajonneita kortsuja...

Sainpas purettua, helpotti jo hieman :)

Niin ja olen siis 21 :)

Mietin myös sitä eilen illalla, että kun tämä ystävä on itse sinkku, että haluaisiko se sitten viettää villiä sinkkuelämää? Ja että näin kevään korvilla se jotenkin korostuu?

[QUOTE="vieras";28145010]Oisko sun kaveri kateellinen? Ajattelee että sinkkuna kävisit enemmän ulkona ja hän sais olla sun kanssa enemmän..?[/QUOTE]

Olisko se sitten noin? Ahdistavaa jotenkin.. Kyllähän minä lähtisin hänen kanssaan ulos yms jos joskus pyytäisi, mutta se kun nyhvää kotona kaiket päivät niin olen olettanut, ettei sitäkään kiinnosta sen kummemmin..

Miksi pitäisi sanoa mitään? Anna asian olla ja lakkaa märehtimästä. Ystävälläsi on oikeus tunteisiinsa ja ajatuksiinsa, myös mielipiteisiinsä. Käännä keskustelu johonkin muuhun asiaan jos vielä tuohon palaatte.

[QUOTE="Vaimoke";28148527]Jotenkin tuntuu, että pitäisi jollainlailla saada ns.päätökseen tämä..[/QUOTE]

Niin mikä? Jos ystäväsi on sanonut kerran että mitä sitä jäädä paskaan suhteeseen niin omapahan on mielipiteensä. Ja mitä muiden sanomiset sen ystävän sanomisiin liittyy, eihän ne siihen kuulu vaikka samaa olisi muutkin sanoneet.

Eli pistäpä asiaa omassa päässäsi vain siihen päätökseen että ole välittämättä muiden mielipiteistä elämäsi suhteen silloin kun olet niistä eri mieltä ja jatka elämääsi.

Yhteistyössä