Oonko mää vaan nalkuttava akka? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Sanoin miehelleni eilen, kun sen kaveri pyysi sitä pelaan ravintolaan pari bilis peliä, että mene vaan, mutta sieltä tullaan sit suoraan kotiin eikä jäädä mihinkään muualle.. eli kun baari menee klo 12 kiinni ni ei siitä enää muualle vaan kotio.. (miehellä ei ollut edes rahaa).. Noh, laitoin 11 aikaan viestiä että meneekö vielä kauan, vastas että kaveri lähti käymään toisella paikkakunnalla hakeen jotain toista kaveria ja tulee sit.. Mieheni siis jäi muka baariin.. kysyin että ihanko yksin jäit baariin rahattomana, ni se vastas että (olkoot ny vaikka erkki) erkki on täällä ja tarjoo, että ei menny mukaan.. (mies ei ikinä siis huom ei ikinä suostu mistään hinnasta juomaan toisten rahoilla, edes minun oman vaimonsa, ei siis lähde edes baariin juomaan jos ei ole omaa rahaa)... Noh, kuinkas kävikään, mies ei ollutkaan sovitussa baarissa vaan ihan toisessa ja tuli vasta puol 2 aikaan yöllä kotio ihan kännissä.. :/ Nyt mää oon sit nalkuttava akka ku valitan kun ei pitäny sovitusta kiinni... :( Kuulemma oon varastanu sen elämän ja nalkutan ku pitää kavereiden kanssa hauskaa!! :( Saakin pitää ja täytyykin pitää, mutta sovitusta pidetään kiinni!! :'( Nyt mussa on siis kaikki vika ja syy.. :( hokee vaan että mun pitää luottaa siihen, mutta miten voin ku valehtelee jatkuvasti eikä pidä koskaan sovitusta kiinni :'(

Ja se on syy miehen valehdella? Tarvitseeko nalkuttaa, jos toiseen voi luottaa?

Jos mies olisi sanonut tolle naiselle et hänellä on niin hauskaa ettei tulekaan vielä kahdentoista aikaan niin luuletko, että tuo nainen olisi ollut suuttumatta ja nalkuttamatta vähän lisää? Mä en.

Mä luulen että liian tiukassa nuorassa on syy sille pettämisellekin, eihän tommosta kukaan kestä!! Ziisus!

[QUOTE="vieras";25518945]sovitusta? sinä sovit yksinäsi, että miehen on tultava 12 kotiin. en todellakaan ymmärrä ihmisiä jotka asettaa kotiintuloajat aikuiselle ihmiselle[/QUOTE]

Niin sovitusta, se itse oli samaa mieltä asiasta ja lupas tulla... Siksikään viikolla ei olla pitkään kun se menee aamulla kuuteen töihin... Noh, kaippa tää syy on sit vaan mussa... :(

No eipä tulis mieleenkään asettaa miehelleni kotiintuloaikoja tai laitella viestiä perää, et joko on tulossa kotio. Toisaalta taas mun mies ei koskaan lähtis viikolla baariin kavereidensa kanssa. Mielestäni olet nalkuttava akka. Itse suuttuisin miehelleni jos hän asettelis mulle aikarajoja ja laittelis viestiä perään kun kavereideni kanssa olisin, mutta käynkin niin harvoin missään ettei syytä ole alkaa nalkuttamaan.

Tässä kohtaa kysyn, että oliko todella sovittu asia, vaiko sinun sanelema kotiintuloaika, aikuiselle miehelle.

Moni riita jäisi pois, jos ette niitä kotiintuloaikoja jakelisi, tulee kun tulee, aikuinen ihminen, antaa toisen nauttia kun kerran iltaa lähtee viettämään.

Niin sovitusta, se itse oli samaa mieltä asiasta ja lupas tulla... Siksikään viikolla ei olla pitkään kun se menee aamulla kuuteen töihin... Noh, kaippa tää syy on sit vaan mussa... :(

No itsehän se työnsä hoitaa ja sinne menee ... jos on niin krapula ettei kykene niin voi voi. Aikuinen kantaa vastuunsa itse.

Ja sä teet tietenkin omat ratkaisusi sitten. Mutta et sä voi toista tolleen ohjailla ja määräillä.

• Tykkää
Reactions: nöppäri
Jos mies olisi sanonut tolle naiselle et hänellä on niin hauskaa ettei tulekaan vielä kahdentoista aikaan niin luuletko, että tuo nainen olisi ollut suuttumatta ja nalkuttamatta vähän lisää? Mä en.

Mä luulen että liian tiukassa nuorassa on syy sille pettämisellekin, eihän tommosta kukaan kestä!! Ziisus!

Ennen pettämistä sai mennä ja tehdä ihan miten tykkäs... en siis sillon ladellu "kotiintuloaikoja"...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25518988:
Tässä kohtaa kysyn, että oliko todella sovittu asia, vaiko sinun sanelema kotiintuloaika, aikuiselle miehelle.

Moni riita jäisi pois, jos ette niitä kotiintuloaikoja jakelisi, tulee kun tulee, aikuinen ihminen, antaa toisen nauttia kun kerran iltaa lähtee viettämään.

Oli ihan oikeasti sovittu asia... Lähtiessään vielä antoi pusun ja halas ja sanoi heippa rakas, tulen viimeistään klo 12...

anteeksi nyt vain, mutta kuulostaa kuin puhuisit ala-aste ikäisestä. (viikolla aikaisemmin kotiin, että jaksaa kouluun. Viikonloppuna saa olla vähän myöhempään)

Voihan ne ajatukset vaihtua kesken illan. Itselläkin käynyt usein niin, että olen vaan lähtenyt piipahtamaan ja kas, onkin sitten innostunut enemmän. Soitto kotiin miehelle että meneekin vähän pidempään ettei turhaan huoli. Jos sun mies ei uskaltanut sanoa tai soittaa kun ajatteli että jokatapauksessa olet vihoissasi jos ei tulekkaan kotiin?!

Jos jäät suhteeseen pettävän ja valehtelevan puolison kanssa,on aivan turhaa laittaa kotiintuloaikoja.Ihan naurettavaa touhua.Jos aikuinen mies ei osaa tulla kotiin ilman määrättyä kellonaikaa nii johan on perkele.
Se että sä asetat sille kotiintuloajat ei estä sitä pettämästä.

Niin, mut sanokaan miks mää en ikinä pääse mihinkään??? Miehen täytyy saada mennä ja tehdä ihan niinku tykkää, mutta auttakaa armias, ku minä olisin lähdössä ja mies jäämässä kotiin lasten kanssa (vaikka olisin ilmoittanut menoni kuukautta etukäteen) niin vittu mikä meteli nousee :'( (soittelee ja laittaa viestiä ihan koko ajan perään ja kiukuttelee, että mulle tulee mahdollisimman poaska fiilis olla misssään ja sit tuunki jo kotiin nukkuun ku on menny fiilikset).........

Niin, mut sanokaan miks mää en ikinä pääse mihinkään??? Miehen täytyy saada mennä ja tehdä ihan niinku tykkää, mutta auttakaa armias, ku minä olisin lähdössä ja mies jäämässä kotiin lasten kanssa (vaikka olisin ilmoittanut menoni kuukautta etukäteen) niin vittu mikä meteli nousee :'( (soittelee ja laittaa viestiä ihan koko ajan perään ja kiukuttelee, että mulle tulee mahdollisimman poaska fiilis olla misssään ja sit tuunki jo kotiin nukkuun ku on menny fiilikset).........

Pistä puhelin pois päältä.

On ollut sun oma valinta jäädä pettävän puolison kanssa parisuhteeseen. Kalastelet vain riitoja määräilemällä mitä toinen saa ja ei saa tehdä. Ja sehän pettää sua vaikka keskellä päivää ruokatauolla jos on pettääkseen.

Todella kurjaa viettää iltaa kavereiden kanssa jos pitää olla tilivelvollinen jokaisesta tunnista ja bilistäkin pelata näppäilemällä vaimolle lepyttelyviestejä "kohta tuun kotiin, yksi peli vielä."

Ärsyyntyisitkö itse jos menisit tyttöjen kanssa vaikka leffaan, syömään ja sitten muutamille niin hyvät jutut katkeasi aina siihen että sun puh. soi ja joudut vakuuttelemaan miehelle että oot oikeassa ravintolassa ja seurassakin on ne hyväksytyt henkilöt...?

Yhteistyössä