?
:(
Vieras
Sanoin miehelleni eilen, kun sen kaveri pyysi sitä pelaan ravintolaan pari bilis peliä, että mene vaan, mutta sieltä tullaan sit suoraan kotiin eikä jäädä mihinkään muualle.. eli kun baari menee klo 12 kiinni ni ei siitä enää muualle vaan kotio.. (miehellä ei ollut edes rahaa).. Noh, laitoin 11 aikaan viestiä että meneekö vielä kauan, vastas että kaveri lähti käymään toisella paikkakunnalla hakeen jotain toista kaveria ja tulee sit.. Mieheni siis jäi muka baariin.. kysyin että ihanko yksin jäit baariin rahattomana, ni se vastas että (olkoot ny vaikka erkki) erkki on täällä ja tarjoo, että ei menny mukaan.. (mies ei ikinä siis huom ei ikinä suostu mistään hinnasta juomaan toisten rahoilla, edes minun oman vaimonsa, ei siis lähde edes baariin juomaan jos ei ole omaa rahaa)... Noh, kuinkas kävikään, mies ei ollutkaan sovitussa baarissa vaan ihan toisessa ja tuli vasta puol 2 aikaan yöllä kotio ihan kännissä.. :/ Nyt mää oon sit nalkuttava akka ku valitan kun ei pitäny sovitusta kiinni...
Kuulemma oon varastanu sen elämän ja nalkutan ku pitää kavereiden kanssa hauskaa!!
Saakin pitää ja täytyykin pitää, mutta sovitusta pidetään kiinni!! :'( Nyt mussa on siis kaikki vika ja syy..
hokee vaan että mun pitää luottaa siihen, mutta miten voin ku valehtelee jatkuvasti eikä pidä koskaan sovitusta kiinni :'(