V
vierailija
Vieras
tässä kun on nyt ollu useempi ketju tuohon masentuneisuuteen liittyen niin päätinpä kertoa vähän omasta tilanteesta kun se on viime aikoina mietityttänyt.. oon itse tosi saamaton (laiskana olen pitänyt itseäni). En oikeen jaksais nousta aamulla ylös, kaikki arkitouhut (siivous, ruoanlaitto, itsestä huolehtiminen) tuntuu rasittavilta ja pakollisilta enkä oikein iloitse mistään kunnolla. Lisäksi oon aika väsynyt vaikkei siihen ole mitään syytä (nukun hyvin - tosin silloin tällöin kärsin unettomuudesta). Mutta elämäntilanne on kaikin puolin todella täydellinen, olen naimisissa ihanan miehen kanssa ja meillä on aivan valloittava lapsi - viihdymme hyvin perheenä yhdessä.
Kuitenkin mulle kaikki pienikin tekeminen tuntuu raskaalta enkä jaksa yhtä ohjelmanumeroa enempää per päivä. Mun itsetunnossa ei ole valittamista, en koe oloani surkeaksi - mikään ei vaan oikein huvita. Mielestäni olen aina (tai vähintäänkin teini-ikäisestä asti) ollut samanlainen, joten en oikein osaa tunnistaa onko jossain jotain vikaa vai onko tää vaan mun luonne. Löytyykö täältä muita samanlaisia?
Kuitenkin mulle kaikki pienikin tekeminen tuntuu raskaalta enkä jaksa yhtä ohjelmanumeroa enempää per päivä. Mun itsetunnossa ei ole valittamista, en koe oloani surkeaksi - mikään ei vaan oikein huvita. Mielestäni olen aina (tai vähintäänkin teini-ikäisestä asti) ollut samanlainen, joten en oikein osaa tunnistaa onko jossain jotain vikaa vai onko tää vaan mun luonne. Löytyykö täältä muita samanlaisia?