Oonko oikeesti ainut joka pesee potan sen jälkeen kun lapsi on siihen kakannu?

Alkuperäinen kirjoittaja Mahvia:
Ehkä mun pitäs alkaa peseen se kloriitilla joka välissä. Lapsen uusin villitys potalle istuessa on se, että heti käsi potan pohjalle ja sit sormi suuhun ja luuuuuurps. Ja sama myös sillon ku pissa tulee. Ain ei millään ehi siihen väliin, ku toi laps on niin nopee. Ällöä. Onpahan mitä kertoa lapselle sit ku se on iso. Ja vastustuskyky kasvaa....... :whistle:

No tämä menee nyt vähän aloituksen vierestä, mutta tuli sun kirjoituksesta mieleen.. Mun ystävä oli suihkussa ja lapsi siinä odotteli häntä (oli kai joku vuoden ikäinen) Kun kaveri vilkaisi suihkusta lastaan niin tämä leikki että wc-harjatelineen se kuppi on muki ja siitä iloisena hörppi :-X Sis voi luoja miten ällöä, kyllä sinne aina joku tippa jää lillumaan pesun jälkeen. "Kulta pieni, anna äitille pusu!" Hih.

Niin ja mä huuhtelen kanssa, en juuri pese pesuaineella :)

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahvia:
Ehkä mun pitäs alkaa peseen se kloriitilla joka välissä. Lapsen uusin villitys potalle istuessa on se, että heti käsi potan pohjalle ja sit sormi suuhun ja luuuuuurps. Ja sama myös sillon ku pissa tulee. Ain ei millään ehi siihen väliin, ku toi laps on niin nopee. Ällöä. Onpahan mitä kertoa lapselle sit ku se on iso. Ja vastustuskyky kasvaa....... :whistle:

No tämä menee nyt vähän aloituksen vierestä, mutta tuli sun kirjoituksesta mieleen.. Mun ystävä oli suihkussa ja lapsi siinä odotteli häntä (oli kai joku vuoden ikäinen) Kun kaveri vilkaisi suihkusta lastaan niin tämä leikki että wc-harjatelineen se kuppi on muki ja siitä iloisena hörppi :-X Sis voi luoja miten ällöä, kyllä sinne aina joku tippa jää lillumaan pesun jälkeen. "Kulta pieni, anna äitille pusu!" Hih.

Niin ja mä huuhtelen kanssa, en juuri pese pesuaineella :)

Aikasta yök toiki.... :D
Mut joo vedellä mäkin pesasen, mut ehkees pitäs harkita jotain muutaki ku toi yks luutuaa sen aina kädellään yööööööök!! Toki sitten aina säännöllisen epäsäännöllisesti pesen sen myös pesuaineella ja sillon käytän ihan kloriittia.

tiedän kyllä monia ketkä vaan huuhtasee sen potan veden alla,hui stna :x :x :snotty:
vielä vähemmän ymmärrän niitä joilla potta on esim olkkarissa ym,mun serkun äiti piti aina pottaa olkkarissa ku se serkku oli pieni on nyt jo 9v. mut en ikinä unohda sitä hajua,eikö ihmisillä ole mitään käsitystä tavoista |O onneksi mun poika halus itse alkaa käydä pytyllä jo alle 3v. ja hienosti pissaakin istualtaan =) tosin kun harjoiteltiin kuivaksi opettelua niin oli potta mutta LUONNOLLISESTI vessassa ja mä ainakin ite aina pesin suihkutettavalla desinfiointiaineella sen potan käytön jälkeen,oonkohan mä sitte jotenki outo :whistle:

Yhteistyössä