Oonko päästä sairas? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öjsdföijs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öjsdföijs

Vieras
Oon 19-vuotias lapseton sinkkunainen ja haluaisin ostaa reborn-nuken. En tiedä, mitä ihmettä sillä tekisin tai kyllästyisinkö siihen parissa päivässä. Mutta haluaisin kai salaa "leikkiä äitiä", ostaa sille söpöjä vaatteita ja mahdollisesti jopa rattaat. :O Oonko ihan sairas?

Omia lapsia en ole ajatellut hankkia ennen kuin saan opinnot päätökseen, vakkariduunin ja tietty vakituisen suhteen. Mutta vauvat ovat ihania, luen teiniäitien blogeja ja tykkään lueskella lapsiperheiden juttuja täältä.

Leiki, ihminen, leiki! Ei siinä mitään pahaa ole - luulen, että pikemminki päinvastoin..:D
Etkä muuten ole ainoa: joku aika sitten (no, on siitä varmaan jo monta vuotta, aika menee niin nopeesti...) oli Hesarissa juttua ihmisistä, joilla oli noita nukkeja ja leikkivät niillä.. Ihan siis aikuista porukkaa: jotain nelikymppisiä..

Leiki, ihminen, leiki! Ei siinä mitään pahaa ole - luulen, että pikemminki päinvastoin..:D
Etkä muuten ole ainoa: joku aika sitten (no, on siitä varmaan jo monta vuotta, aika menee niin nopeesti...) oli Hesarissa juttua ihmisistä, joilla oli noita nukkeja ja leikkivät niillä.. Ihan siis aikuista porukkaa: jotain nelikymppisiä..

Mä oon kans nähnyt jonkun dokkarin sekä lukenut lehtijuttuja ja vaikka se vaikuttaa ihan sekopäiseltä touhulta, niin silti haluisin oman. :O

Alkuperäinen kirjoittaja öoljoljmoljm;23868816:
Mä oon kans nähnyt jonkun dokkarin sekä lukenut lehtijuttuja ja vaikka se vaikuttaa ihan sekopäiseltä touhulta, niin silti haluisin oman. :O

No, kyllähän se vähän hullulta saattaa toki vaikuttaa, mutta mitäpä siitä? Osta nukke, pue sitä nätisti ja vaikka kärryttele menemään sen kanssa, jos siltä tuntuu..:) Kyllä maailmassa ihmiset tekee kahelimpiakin asioita omaksi ilokseen.. eikä siitä sitä paitsi kenellekään vahinkoa koidu, jos leikit äitiä..

Yhteistyössä