oonkohan mä ihan pimee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilevä vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilevä vaimo

Vieras
Lyhykäisyydessään näin. Meillä mihen kanssa kolme lasta ja menimme viime kesänä naimisiin. Paras ystävättäreni toimi kaasona ja on kanssani muutenkin hyvin läheinen. Häissä Kaaso oli jo kuitenkin raskaana ja läheisyydestämme huolimatta ei ole kertonut isää. Senverran on kertonut että oli yhdenyön juttu yms. selitykset. Mietti pitkään pitääkö lapsen ja muuta. Minä kannustin pitämään, mutta sanoin että tuen jos ei pidä.

Nyt lapsi on syntynyt ja suloinen kun mikä. Tyttö.
Tässä tämä vainoharhaisuus astuukin kuvaan. Tyttö muistuttaa nimittäin aibvan kamalsti meidän kolmevuotiasta tyttö, tai sitä miltä hän vauvana näytti. Olen ollut tästä hiljaa, koska minusta tuntuu että pimahdan jos sanon sen ääneen.
Mieheni on pidellyt vauvaa rennoin ottein. En ole asitinut mitään sen kummempaa paitsi eilen, joka pahensi tätä tilannetta. Lähdin olohuoneesta jonne mies ja ystäväni jäivät. Huutelin keittiöstä kun keittelin kahvia ja naureskelin. Palsin takaisin hiljaa ja kuulin kun mies ja ystävättäreni kuiskivat jotain. Se oli vihaista kuiskimista mutta en saanut sanoista selvää.

Tämä on ihan kamalaa...ja toivon, että tosiaan asuttaisiin porvoossa!!!

Tilanne oli niin kamala, siksi en kysynyt. Tuntui kun kylmärätti olisi heitetty maahan, koska tavallaan se ruokki vaan tätä pelkoani.
Tuntuu niin uskomattomalta.

Mä ainakin haluan uskoa, että kukaan ei ole niin törkeä ja kaksnaamanen, että tekee kaverinsa miehen kanssa lapsen ja sit vielä ihan pokkana käy kyläilemässä jne. Ei kannata tuijotella liikaa yhtäläisyyksiä niistä lapsista.:)

Tietty se on vähän outoa, et kaveris ei oo kertonut isästä mitään. Jos/kun tilanteessa ei oo mitään semmosta mitä luulet, ois aika loukkaavaa mennä tosissaan asiasta vihjailemaan.

Mä varmaan koittaisin jollain vitsillä vihjailla, että "voi kattokaa nyt kun ne on ihan samanlaisia, ootkos kulta ihan varma et toi ei oo sun, hehheh".:P Ja sitten vois vähän kattoa reaktiota.

Mä ottaisin salaa lapsesta ja miehestä dna-näytteet ja ottaisin asiasta selvää. Ihan sama, vaikka olis rikollista. Jos en saisi varmuutta asiaan, sekoaisin.

Tiedätkö miehen raha-asioista jotain? Maksaako salaelareita?

Ei se mitään maksa...kait. Ja ne on oikeasti samanäköisiä. Pitäisi varmaan näyttää kuvaa tytöstä ja meidän tytön vauvakuvaa jollekkin puolueettomalle niin se voisi nähdä asian ihan toisin. Mulla ei mitään epäilyksiä olisi herännyt ellei ne ois niin hätkähdyttävän samanäköisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä vaimo;23720565:
Ei se mitään maksa...kait. Ja ne on oikeasti samanäköisiä. Pitäisi varmaan näyttää kuvaa tytöstä ja meidän tytön vauvakuvaa jollekkin puolueettomalle niin se voisi nähdä asian ihan toisin. Mulla ei mitään epäilyksiä olisi herännyt ellei ne ois niin hätkähdyttävän samanäköisiä.

Monet vauvat ovat samannäköisiä, lähes identtisiä. Siinä neljän kuukauden jälkeen alkaa sitten sitä todellista ulkonäköä tulla esiin.

Mutta jos se asia oikeasti vaivaa, niin saahan niitä dna-testejä teetettyä netin kautta.

[QUOTE="utelias";23720598]Mua kiinnostais tietää miten tää juttu päättyy. Aapee, älä häviä mihinkään, selvitä asia ja tule kertomaan se meille, jooko pliis!?![/QUOTE]

Peesi tähän! Ja kannattaa tosiaan kokeilla tuota, että ''vitsillä'' heität että mahtaako olla sun miehen lapsi. Jos ei näin selviä, niin itse tekisin dna-testit.

Mitäs jos heität miehellesi, että " taidat olla tuon xxxxn tytön isukka?". Ja ihan valmistelematta ja jos vaan voit niin mahdollisimman neutraalisti. Tuskin ukkos ehtii naamansa ilmeitä ja sanojaan korjailla, jos asia on näin.

[QUOTE="vieras";23720619]Monet vauvat ovat samannäköisiä, lähes identtisiä. Siinä neljän kuukauden jälkeen alkaa sitten sitä todellista ulkonäköä tulla esiin.

Mutta jos se asia oikeasti vaivaa, niin saahan niitä dna-testejä teetettyä netin kautta.[/QUOTE]

No ei sitä Dna-testiä nyt niin vain mennä tekemään,salaa ainakaan. Minusta tuo ehdotus oli hyvä,että vitsillä heittäisit mahtaako miehesi olla kaverisi tytön isä? Todella epäilyttävää kyllä on.

Yhteistyössä