Oonkohan mä jotenkin rajoittunut...?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Kun mä en kykenisi, en pystyisi, ripustamaan pikkupyykkejä taloyhtiön yhteiselle narulle... Siis mitään kalsareita, pikkareita, rintsikoita...? Kyllä noi muut vaan ripustelee.

Oonko mä taas ainut jolla kiristää ja turhaan? Ei mua noi muiden pikkupyykit häiritse, mutten mä omiani vois ajatella vieväni..enkä lasten.

En mäkään pysty. Meillä on wanha sisäpiha, jossa jokaisella oman osakkeen edusta omassa käytössä, mutta ei mitään looseja. En vie pikkupyykkejä narulle. Eikä oo kyllä muutkaan vieneet, tai en oo huomannut.

Mua kiristää vissiin vielä enempi ku en vie edes oman omakotitalon pihalle pikkuhousuja tai rintsikoita kuivumaan :whistle: Enkä vie yleensä kyllä sukkiakaan. Mut syy on kyllä lähinnä siinä, etten jaksa vaivata itteeni niitten pyykkipoikien laitolla. Sisälle helpompi ripustella, ku ei tartte kiinnitellä tuulenpuuskien varalta..

Alkuperäinen kirjoittaja mä oon kans:
En mäkään pysty. Meillä on wanha sisäpiha, jossa jokaisella oman osakkeen edusta omassa käytössä, mutta ei mitään looseja. En vie pikkupyykkejä narulle. Eikä oo kyllä muutkaan vieneet, tai en oo huomannut.

Huoh. Onneks mä en oo ainut rajoittunut :saint:

Mä kyllä vien ulos kaiken alkkareista lähtien (oma piha) mut laitan alkkarit muiden pyykkien taakse :whistle: Sukat ripustuu kätevästi Supi-sukkapidikkeiden avulla, ei tarvi pyykkipoikien kans tuhrustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Kun mä en kykenisi, en pystyisi, ripustamaan pikkupyykkejä taloyhtiön yhteiselle narulle... Siis mitään kalsareita, pikkareita, rintsikoita...? Kyllä noi muut vaan ripustelee.

Oonko mä taas ainut jolla kiristää ja turhaan? Ei mua noi muiden pikkupyykit häiritse, mutten mä omiani vois ajatella vieväni..enkä lasten.

Siis rivarissa ja kerrostalossa asuneena vein ulos kuivumaan vaan isompaa vaatetta, en mitään pikkupyykkejä, enkä omia hameitani, tai v-aukkoisia paitoja. :x Vaan semmosia neutraaleja vaatekappaleita.

Mä pelkäisin jotain pikkuhousujen varastelijoita sen verran tai muita pervoja, jotka näkisi että ne olis mun hepeniä, että kuivattelisin rintsikat ja stringit sitten vaikka sisätiloissa :xmas:

Ihan oikaeasti? ei ole tullut mieleenkään ettenkö veisi, vaikka asuttaisi mimmosessa talossa... ehkä varkaita voisi pelätä jossain.

(meillä tosin ihan oma piha eikä sinne edes juuri näe mitä roikkuu jos roikkuu)

Yhteistyössä