oon tänään taas itkeskellyt siskon ja sen miehen eron takia. jostakin syystä ottaa ihan himru koville.. mietin että nouseeko nuo oman eron aikaset tunteet näin voimakkaina taas esiin vaikkei ole kyse edes omasta erosta tällä kertaa. siskon miehenkin kanssa puhuttiin ja vähän omaa oloa helpotti kun sovittiin että hän tulee jo kesällä moikkaan meitä. lapsetkin vähän itkua tihrusteli kun kummisedän kanssa puhuivat puhelimessa.
sisko ja miehensä (ex ei taivu viel suuhun) sopivat onneks asioita kaikessa sovussa, mutta mä sit tunnun vollottavan kaikkien edestä. sisko joutui rauhoittelemaan mua puhelimessa kun itketti niin :ashamed: :ashamed: jotenkin sisko tuntuu ihan ylirauhalliselta.. toki eron tajuaminen voi kestää aikansa.
sisko ja miehensä (ex ei taivu viel suuhun) sopivat onneks asioita kaikessa sovussa, mutta mä sit tunnun vollottavan kaikkien edestä. sisko joutui rauhoittelemaan mua puhelimessa kun itketti niin :ashamed: :ashamed: jotenkin sisko tuntuu ihan ylirauhalliselta.. toki eron tajuaminen voi kestää aikansa.