Oonkohan mie tarhan hoitajien mielestä jo "hankala äiti"?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Ku tuntuu, et harvase päivä näin pakkasilla oon saanu heille sanoa, et ku oon hakenu pojua tarhasta ja jos ovat kerinneet ulos asti iltapäivällä, ni aina on haalarin vetoketju rintaan asti auki ja kaula paljaana. Taas nenä vuotaa pojulla ja yskittää ja koko syksyn ja talven on ollu enemmän tai vähemmän kipeenä, ni eikö ne hoitajat voi sitä vetoketjua laittaa ylös asti kiinni? Mietin vaan, et ku aamupäivälläkin ovat pari tuntia pihalla, et onko silloinkin pojulla haalari auki ja kaula paljaana, ku iltapäivällä se aina tuppaa olemaan...?!? Ärsyttää jo itseänikin, ku heille pitää usein siitä valittaa, mutta kun ei tunnu menevän perille. Ja se haalarin korkea kaulus on semmoinen, et menee kyllä reilusti kiinni, vaikka välissä ois paksua kypärämyssyä ja villatakin kaulustakin...Ensin se pitää vaan vetää takaa kiinni niskaan, jolloin saa sen väljyyden kaulan puolelle ja sit vetskari kiinni ja avot! Onko se hoitajille vaan niin vaivalloista?

Ei se vaivalloista ole ja me ainakin laitetaan ylös saakka. Mutta jotkut lapset avaavat sitä itse. Mutta on varmaan hoitajia jotka eivät tarkista miten lapset lähtevät pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Ei se vaivalloista ole ja me ainakin laitetaan ylös saakka. Mutta jotkut lapset avaavat sitä itse. Mutta on varmaan hoitajia jotka eivät tarkista miten lapset lähtevät pihalle.

Meillä tuo poitsu (vajaa 2v) ei saa rukkasillaan vetoketjua itse auki ollenkaan. Ja sen oon huomannu, et tuolla tarhassa nuo lapset pääsee livahtamaan ulos ilman hoitajien tarkastusta, sillä poju on ennenkin ollu talvipakkasella ilman kenkiä jonkun aikaa pihalla, ennenkuin hoitajat huomasivat... Oli sitten sisällä vaihtamassa märkiä housuja ja sukkia kuiviin, ku menin hakemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauluri auttais ainaski vähän

Tuntuu vaan, et se on sit jo liikaa pojulle, et jos sillä on paksu kypärämyssy ja villatakki siinä, et sit viel pitäis kauluri laittaa... kypärämyssy on yleensä viel ihan vinksin vonksin niin, et kaula on paljaana ulkona...

Yhteistyössä