Oooh. Lähteekö Nino??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aivan:
Alkuperäinen kirjoittaja dsfg:
Alkuperäinen kirjoittaja tylsäks meneeeee:
höh. nino oli huvittavaa seurattavaa.. ainoa oikeesti hauska tyyppi.

Ai sinusta seksuaalinen ahdistelu on hauskaa katsottavaa?? Taidatte olla ninoa fanittavat aika kipeeta sakkia.
Mitäs jos se vonkais danan perässä ja työntäis väkisin kättä housuun?
Onko tollanen homo lähentely jotenki hyväksyttävämpää ja viihteellistä??

TÄYSI PEESI! Ällötti minuakin katsella sitä ahdistelua, ja tosiaan, miksi sellainen olisi homoille sallittua?

ja pöh.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei homous tee kenestäkään huonoa lastenhoitajaa tai puistosetää. Vai käyttäydyttekö tekin ihan samalla lailla joka paikassa?

Jos mun lasten tarhassa olis tollanen niin tuota mun lapsi ei olisi siellä hoidossa. Eikä kyse ole homostelusta vaan koko persoonasta :x yök mikä tyyppi.

Ei homous tee kenestäkään huonoa lastenhoitajaa tai puistosetää. Vai käyttäydyttekö tekin ihan samalla lailla joka paikassa?

Homous ninossa häiritsi kaikkein vähiten, se vaan oli tosi ahdistava ja sen tapa lähestyä ihmisiä oli todella kamala! Sillä ei ollut mitään tuntumaa siitä kuinka lähelle toista ihmistä voi mennä niin että se on ok molemmille ja tunki kättään toisten housuihin vaikka tiesi ettei toinen sellaista kaipaa!
Hyi hitto.. mä en vois moisen kanssa olla yhtään tekemisissä, mä haluan pitää oman tilani, mua ahdistaa tollaset jotka tulee "liian lähelle"..
Kunnon draamaqueen muutenkin mut eniten ahdisti toi sen lähentely..

Hyvä jos Nino lähti,ällö tyyppi muutenkin.Taisi jätkä olla jo niin mulkun puutteessa että kävi toisten pöksyihinkin,kokoajan tyrkytti itseään muille ja kiukkusi kuin kakara kun hänelle ei kukaan antanut 'patukkaa'

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voisiko joku ystävällinen kertoa jolla on 24/7
Kiitos jo etukäteen!

No vähän fiilikset maassa. Minna sanoi äsken, että Ninon lähdön huomaa. Pohtivat mikä oli se syy miksi lähti, aavistuksia on ja päättivät hiljaa mielessä miettiä jokaine.

Se on vissiin ainakin puhunut hoitolapsista nimillä ja kertonut sen ja sen nimisen olevan huostassa ja sitä ja sitä hyväksikäytetyn... kuulemma.

Jos se tuollaista on kertonut, niin olihan bb heti pitänyt siihen puuttua ja heittää pihalle. Välittömästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan oikein:
Se on vissiin ainakin puhunut hoitolapsista nimillä ja kertonut sen ja sen nimisen olevan huostassa ja sitä ja sitä hyväksikäytetyn... kuulemma.

Lastenhoitajilla on vaitiolovelvollisuus todella tarkka,taitaa olla lopputilinpaikka sille!

NO varmaan. Ja missä tahansa ammatissa kyllä pitäis tajuta, ettei toisten asioita levitellä. Oli sitten kampaaja tai lääkäri niin haloo. Vaikkei siis olekaan vaitiolovelvollisutta niin pitäis tajuta.

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:

Jos se tuollaista on kertonut, niin olihan bb heti pitänyt siihen puuttua ja heittää pihalle. Välittömästi.

tuohan on asiaomaisrikos. Todennäköisesti joku on tehnyt ninosta rs-ilmoituksen ja juttu on mennyt syyttäjälle joka haluaa kuullustella Ninoa. Ei bb ole tuossa asiaomainen, rikosta ei siis tapahdu jos asiaomainen ei tee asiasta rikosilmoitusta. eli lasten huoltajat tai työnantaja.

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:

tuohan on asiaomaisrikos. Todennäköisesti joku on tehnyt ninosta rs-ilmoituksen ja juttu on mennyt syyttäjälle joka haluaa kuullustella Ninoa. Ei bb ole tuossa asiaomainen, rikosta ei siis tapahdu jos asiaomainen ei tee asiasta rikosilmoitusta. eli lasten huoltajat tai työnantaja.

No siis pitäähän tuollaisessa reality sarjassa olla joku tolkku eikä vain niin, että no levitelkööt toisten asiat eikä bb puutu. MIeti nyt, se antaa kanavan mitä seuraa älytön määrä ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja adsf:
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
onks kukaan kuullu tosta murha- tarinasta, en osaa linkittää katsokaa seiskan sivuilta

No just oikee "unelma" lastenhoitaja eräiden palstamammojen mielestä :( :x

Kyllä mä olen ihmetellyt tuota. Ymmärrän, että ihmisillä on työminä ja omaminä, mutta ihmettelen esim tuota Ninon kiroiluakin, joka lauseessa joku kirosana. Niin miten sitä osaa olla kiroilematta lasten kanssa, jos muuten niitä automaattisesti viljelee.

Homous ei tee, mutta Ninon käytöshäiriöt tekee. Ihminen, joka ei pysty käyttäytymään johdonmukaisesti ja tasapainoisesti on suorastaan vaarallinen lasten kanssa. Mulle Ninosta välittyy kuva, että ei todellakaan ole mikään vastuunkantaja enkä ikikuuna päivänä antaisi omia lapsia hänen hoidettavakseen. Vaitiolovelvollisuus on vakava asia ja sen rikkominen on todella raskas teko. Aika holtittomasti on kyllä käyttäytynyt jos tv:ssä tuollaisia asioita julki lässyttää. Jää mietityttämään, että miten lienee muuten jaaritellut salassapidettäviä asioita ulkopuolisille? Henkilökohtaisesti en tälle kaverille antaisi paljoakaan vastuuta työelämässä.

Mitä taas BB:hen tulee, se tulee olemaan surkea ja lässähtänyt ilman Ninoa. Aikuisten keskellä tuo Nino oli minusta jokseenkin hupaisa. Miten kukaan voi vetää niin 150% lasissa koko ajan ja ottaa niin älyttömällä intensiteetillä kantaa ihan joutaviin asioihin?

No tuskin se siitä sampon lähentelystä ainakaan johtuu kun sampo ei itse mitenkään tiedosta nyt ainakaan sitä että ois hänen takiaan.... Sampo ja minna siellä itkevät ninon perään, käykää kattoon bb sivuilta uutiset...

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
No tuskin se siitä sampon lähentelystä ainakaan johtuu kun sampo ei itse mitenkään tiedosta nyt ainakaan sitä että ois hänen takiaan.... Sampo ja minna siellä itkevät ninon perään, käykää kattoon bb sivuilta uutiset...

julkisesti tuollainen koskettelu voi olla yleisen syytteen alainen. Ei tietääkseni se Mirellakaan tehnyt siitä yhdestä pojasta ilmoitusta, mutta käräjille mentiin kuitenkin.

Yhteistyössä