Oot tavannu kaverin netissä, meet ekoille treffeille ja miehellä on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Krista"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Krista"

Vieras
punaset housut. Mitä sulle tulis mieleen ekana, tästä hepusta?
En nyt itse kerro omia tunteitani, etten anna vihiä mistään.
No, kun olette juuri poistuneet raflasta, hyvän illallisen nautittuanne, miehen kännykkä soi, hän sanoo, että on pakko vastata, koska " markkinoilla " kuhisee.
En kuullut, mitä puelu koski, mutta heti tuon jälkeen mies pahoitteli, että hänen on välittömästi lennettävä Lontooseen. Mies tilasi taksin minulle, kysymättä, onko minulla varaa ajaa taksilla kotiin. Miehen taksi tuli paikalle samaan aikaan. Hän sanoi, että soitellaan. Numeroitamme emme kyllä vaihtaneet.

Punaiset housut olis ollut ihan jees...mutta se kuhiseminen meni vähän ohi :D

Kohtelias mies, jos tilaa mullekin taksin. Ja mitä siihen taksin maksamiseen tulee, niin olisko sen miehen todella pitänyt kysyä "että onko sulla varaa taksiin, vai meetkö bussilla?" Vai mitähäh :D :D

Ilman numeroiden vaihtamista on vaikea soitella. Varsinkin, kuin numeroni on salainen. Enkä minä aio olla se, joka soittaa ensin.

Joten aattelisin varmaan, että ihan mukava heppu, mutta siitä kyllä nyt hyvin vahvasti puuttui se jokin. Molemminpuolin.

Yks puolituttu käyttää punasia nahkahousuja, joten se tuli ekana mieleen.:D On semmonen semikuuluisa rokkari/hevari, en nyt täällä viiti nimeä mainita. On semmonen aika levoton kaveri, joten voisin kuvitella et se jotain tollasta tekis tai sanois. Se ei taida aina oikein ajatella ihan loppuun asti ja on aika impulsiivinen.:D Mutta ei liene ollut kovin kiinnostavaa sitten kuitenkaan kummankaan puolelta kun ei edes numeroita vaihdettu.

Ei noi punaset housut kyllä kerro mielestäni yhtään mitään ratkaisevaa. Mutta toi loppu on kyllä aika... no joo... huh, huh.. Tulee ihan elävästi yks heppu mieleen joka voisi tollasella kommentilla livetä epämukavasta tilanteesta.

Punaiset housut ihan jees, mutta muuten kuulostaa täysin puistattavalta mieheltä!

Taksin tilaamisesta kysymättä syöttäisin miehelle varmaan pari maasta poimittua toissavuotista männynkäpyä. Nostan yleensäkin helkkarinmoisen keissin, jos mitä tahansa itseäni koskevaa tehdään multa kysymättä (tai vaikka eri järjestyksessä kuin mitä on sovittu - ihan riippumatta siitä kuinka pienestä asiasta on kyse). Muutenkin Lontoo-jutut saavat miehen kuulostamaan melkoiselta show-keikarilta. Pelkän kiireen mainitseminen lähes tuntemattomalle mielestäni riittäisi - maantieteelliset yksityiskohdat voisi jättää väliin...

Mulla on lapsuudessa saatuja traumoja takseista enkä matkusta niissä kuin pakosta. Taksit olivat aina älyttömän kuumaksi lämmitettyjä ja taksikuskit kaahasivat.. Viileässä bussissa oli poikkeuksetta mukavampi matkustaa.

images

Housujen väristä en tekisi yhtään mitään päätelmiä :) En suuttuisi myöskään tksin tilaamisesta; jos rahaa ei olisi tarpeeksi, jäisin mahdollisimman nopsaan kyydistä pois. Joka tapauksessa ekoille treffeille kyllä menisin "maksan itse kotimatkani" asenteella.

oli varmaan pyytänyt kaveria soittamaan "pelastuspuhelun" jonka avulla voi livetä tilanteesta, jos ei kiinnosta. itsekin harrastanut tätä aikanaan. mutta miksi Lontooseen sen sijaan, että olisi reilusti sanonut että ei nyt ihan natsaa... Heh. Kuulosti vähän keikarilta, varmasti molemmille hyvä näin.

Punaiset housut voivat olla tosi hyvännäköiset muusta asukokonaisuudesta riippuen. Mutta joka tapauksessa, jonkinmoista pientä rohkeutta vaativat joten varovainen plussa niistä :)

Muu pistikin sitten naurattamaan. Taksin tilaaminen kysymättä olisi minusta aika ärsyttävää, olisithan voinut suunnitella jatkavasi vielä johonkin tai käveleväsi kotiin. Ja kyllä aikamoinen liikemies saa olla, että lähtee sillä sekunnilla Lontooseen. Huvittaisi, ja vaikka tyyppiin uudelleen joskus törmäisinkin niin tuskin olisin kovin innostunut hänestä.

[QUOTE="vieras";26759911]Sait illallisen ja pakit. Next.[/QUOTE]Ei kai ap tai kukaan voi niin umpipösilö olla etteikö sitä tajuaisi, siksi varmaan tämä aloitus ja yritys luoda jotenkin "noloa" kuvaa miehestä jolla oli punaiset housut ja toiveita että täällä kanssasiskot yhtyisivät kuorossa mollaamaan miestä. Kyllähän se vituttaa kun saa pakit mutta tää on huvittavaa ja noloa ap:n kannalta.

[QUOTE="vieras";26759911]Sait illallisen ja pakit. Next.[/QUOTE]

Peesaan tätä. Miehestä en noiden aloituksessa annettujen tietojen perusteella tekisi sen kummempia johtopäätöksiä. Tunnen ihmisiä, jotka joutuvat lentämään ulkomaille joskus hyvinkin lyhyellä varoitusajalla. En silti väitä, etteikö tämä jannu olisi voinut feikatakin. Pitäis tietää enemmän, että vois sanoo...

Yhteistyössä