Ootko aina tiennyt haluavasi lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli ura, nopea auto ja vimpan päälle sisustettu asunto ja miehiä joka sormelle, sitten tapasin miehen joka mullisti maailmani. Hänellä oli edellisestä liitosta ihana pieni tytär ja suorastaan sulin kun katselin heitä! Tapahtumaa aijemmin ei olisi tullut pieneen mieleenkään hankkia lapsia! Nyt on auto tungettu täyteen airbackejä ja istuimia (no ne sentään recarot, hehe) ja neljä elämäni tärkeintä ihmistä: Mies, mieheni tytär, poikani ja pienen pieni tyttäreni:) Nyt vasta tiedän mitä elämä ja rakkaus on!!!

Joo, oon aina tienny et haluun lapsia. Joskus teinivuosina olin varma että haluan ensimmäisen lapseni 19-vuotiaana, mutta toisin kävi ja olen ensimmäistä kertaa raskaana nyt 22-vuotiaana :heart: Lapsia haluan ainakin 4.

Olen! Toivoin sitten jo vähän isompana(teini-iässä), että saisin 2 poikaa ja yhden tytön..Ja toive toteutui yli odotusten; sain ensin 2 poikaa, sitten ihanan tyttösen, ja sen jälkeenkin vieä 3 poikaa!!

Kyllä!ihan aina!jo pikkutyttönä sanoin että minusta tulee kotiäiti,ja 15vuotiaasta asti äiti tilasi minun pyynöstäni minulle kaksplussaa :) 16v olin kun tapasin nykyisen mieheni ja 20v sain ensimmäisen lapseni,lääkärin määräyksestä.hyvä niin,sillä jos en olisi totellut,olisin suurella todennäköisyydellä lapseton :( nyt lapsia on onneksi 5,eikä ole varmaa lopetanko vielä tähän :)

Yhteistyössä