Oottako oikeesti itkeny hammaslääkärissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun viikon on ollut suu ihan turkasen kipeä (viime to viisurileikkaus), niin eilen, kun lekuri jotakin ihme levyä työnsi mun suuhun niin ettei nieltyä saanut ja sattu ihan maan perkeleesti, niin itku tuli. Eikä edes nolota.

Mulla oli yhdessä vaiheessa, kun en ollu piiiitkäään aikaan käyny hammaslääkärissä, niin oikeen kammo sinne menosta. Peruin aina varatun ajan...kun sinne sit pääsin vihdoin, niin tärisin ihan hulluna tuolissa ja tais joku tippa silmäkulmaankin tirahtaa. Nyt olen tästä pelosta, kiitos ihanan hammaslääkärin, päässyt ja käyn ihan mielelläni sellä, puudutuksen kyllä vaadin aina kun porataan.

Kerran, kerroin hammaslääkäripelostani ja että tahdon puudutuksen missä vaan toimenpiteessä, niin hml siihen että juu, laitetaan, nyt paikataan hammas. No, laittoi piikin kitalakeen ja alkoi sitten porata ja tunsin heti ettei ole puutunut kunnolla kun vihloi....Sanoin sitten jälestäpäin hml:lle että tuntui niin hän siihen että EN VIISTINYT LAITTAA KOKO PUUDUTUSTA KUITENKAAN :o :o

Ja siitä hammaslääkäripelkoni on yhä vaan pahentunut :(

kerran meinasin kun porattiin pullistuneita hermoja lohjenneesta hampaasta..
ei, puudutus ei kerkeä vaikuttaa jos odottaa alle 1min..
toisella kertaa tuli pisara jo silmäkulmaan kun samajuttu, nyt kiskottiin viisaudenhammasta.. ei puuduttanut edes päähermoa, tokki pari kertaa minne sattu ja tongit käteen..
ei saanut edes kaikkia juuria pois.
hmm.. miksi ei tee mieli hammaslääkäriin? |O

Kyllä tärisin ja vedet valui silmistä hammaslääkärissä. Kerran.

Oli sovittu 2 viisurin poistoon. Kaikki tietenkin kertoivat kaikki "miellyttävimmät" kokemuksensa ko toimenpiteestä. Menin lääkäriin kuitenkin. Istuskelin odotustilassa ja meinasin juosta karkuun jo silloin kun mut kutsuttiinkin sisään huoneeseen, jonka oven yllä luki sana "leikkaussali"!!! Kukaan ei ollut kertonut mulle, että ne pitää tosiaan leikata kun juuret oli vähän vinossa ja alahammas ei päässyt kunnolla puhkeamaan! Mut puettiin kaapuihin ja tossuihin ja jätettiin isoon huoneeseen tuoliin yksin istumaan. Ja silloin ehdin miettiä todella pelottavia asioita toimenpiteestä. Tärisin ja taisin itkeä...

Mulla on niin kova pelko hammaslääkäriä kohtaan, että lähes joka kerta nousee kyyneleet silmiin. Kaikkein huvittavinta tässä on se, ettei mulla ole koskaan ollut hammaskiveä suurempaa ongelmaa, mutta silti panikoin todella voimakkaasti. Kerran jopa pyörryin kauhusta, ennen ku pääsin edes hammaslääkärin tuoliin asti.

Yhteistyössä