ootteko huomanneet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
että useesti aloitukset täällä tehdään harmaana,vaikka kuitenkin palstalla pyörii paljon rekkaantuneita,jotka sitten tulevat aina kommentoimaan viesteihin,varsinkin kaikki vähänkin "arkaluontesemmat"tai nolot aloitukset aina harmaana...tuli vaan mieleen että moni rekkaantunut tekee aloituksen harmaana ja muuten sitten viisastelee omalla nimimerkillään.Ei muuta kiitos ja näkemiin ja minäkin harmaannuin tän aloituksen ajan,kohta kirjaudun sisään ja tulen kommetoimaan rekisteröityneenä jotain nasevaa tähän omaan aloitukseeni,eli heippa mut vaan hetkeksi :D

Aika paljonhan sitä tapahtuu, eikä siinä minusta mitään erityistä vikaa ole. Moni käyttää nikkejä kuten "nyt harmaana" josta voi päätellä, että muuten kirjotetaan rekisteröidyllä nikillä. Usein myös testataan reaktioita aloittamalla harmaana, mutta sitten ketjun edetessä kerrotaan, että no minähän se täällä. Tai käy lipsahdus, eikä muista kirjautua ulos, kun vastaakin mustalla nikillä niin, että siitä huomaa kyseessä olevan ketjun harmaa ap.

Mä en oo huomannut enkä ymmärrä jos joku kirjoittaaa jotain "nasevaa" mustana omaan harmaana tehtyyn aloitukseen.
Mutta ymmärrän aloitukset joita jotkut tekee harmaana jos kyse on jostain nolosta tai arkaluontoisesta asiasta eikä halua leimautua tai tulla nimimerkillään muistettavaksi esim. sukupuolitaudista tai muusta sellaisesta.

Eikös siitä voi saada bannia jos niin tekee, että aloittaa itse ketjun harmaana ja kommentoi toisella nikillä mustana?

Mun mielestä on hyvä vaan että täällä voi harmaanakin kirjoittaa. Sitten voi omalla nikillään palstailla niin ettei kaikki tiedä kaikkea tuosta nikistä, ja arkaluontoiset asiat voi harmaana kirjoitella.

Itse en kyllä harmaile kuin kiireessä. Tai olen jotain kysynyt harmaana, mutta ei sekään mitään arkaluontoista ollut. Raskauteen liittyvää oli.

Just tänään viimeks huomasin, että jotkut pellet väittää joitaki harmaana tehtyjä alootuksia mun tekemiksi vaikka ne ei sitä todellakaa oo. Että tälläästäki täällä on ja se on helvetin ärsyttävää.

Yhteistyössä