Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Apua...Olen tähän asti onnistunut välttämään, mutta huomenna haen ja kokeilen. Kiitos sulle vaan oikein kovasti... :kieh: :kieh: B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:kuulostaa hyvältäen tienny tollasten olemassa olostakaan
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:Ne on kyllä ihan mielettömän hyviä.. Melkein parempia kuin feta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:Ne on kyllä ihan mielettömän hyviä.. Melkein parempia kuin feta![]()
EI voi olla!!!!Parempaa ku feta, siis...vai..voiko muka olla!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko teitä!!! Ei kuitenkaan oo hyviä, niin mihin sit laitan ne, roskiin??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko teitä!!! Ei kuitenkaan oo hyviä, niin mihin sit laitan ne, roskiin??![]()
Lähetä mulle???? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko teitä!!! Ei kuitenkaan oo hyviä, niin mihin sit laitan ne, roskiin??![]()
Lähetä mulle???? :snotty:
Ok! Sovittu..tulee pikana sinne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:voitko kertoa vinkiksi, miten teet kana-pasta salaatin,,,siis mitä aineita sä laitat...pitäisi kehittää ruokaisa salaatti ristiäisiin.
noita juustoja mäkin himoitsen
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Tää oli ihan sairaan törkeää.. Arvatkas vaan kuka näkee hitto soikoon unia noista creme bonjour paloista???
Tulis jo aamu et pääsis kauppaan!
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Jonna-76 |O Olisit voinut varoittaa vielä hiukan topakammin :kieh: :kieh: Kiitos vinkistä. Nää on niin![]()
![]()
![]()