Ootteko käyny Asta-messuilla nyt? Onko sinne mitään sisäänpääsy alea?

Me oltiin perjantaina, kun taloyhtiö tarjos ilmaset liput. Mutta oli ankeet messut, surkeemmat kun aiemmin. Ja parkkipaikkamaksu 4e/6e, ovat alkaneet jo silläkin rahastaan. Ei aiemmin oo parkkismaksua tarvinnut maksaa...

Mutta vastausta kysymykseen en tiedä, eli saako alea millään... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24744332:
Äh, nyt et kyllä saanu yhtään houkuteltua tonne lähtemään... :D Kuin ankeet?

On se parkkimaksu ennenkin maksanu, jos jättää siihen lähiparkkiin. Kauempaa ei oo tarvinnu maksaa.

Meillä oli auto kaukana, mutta joka portin suulla oli ukko pussin kanssa kytiksellä, ja peri maksun. Ei ostettu sisältä parkkimaksua, kun aateltiin et päästään livahtaan pois niin ettei tarttis maksaa, mut hävittiin sit se 2e kun pitikin maksaa 6e...

No aika ankeet... Riippuu tietty mistä on kiinnostunut. Itse olisin ollut kiinnostunut etenkin lattioista, tapeteista jne, ja sisustuksesta. Mutta näytillä olikin enemmän näitä valmistalo-yhtiöitä (siis jotka tekee valmistaloja), ja ilmalämpöpumppuesittelijöitä... Eikä ollu ees tarjolla oikeen mitään kivaa messukrääsää kotiinviemisiks... :D Toisessa hallissa oli taidenäyttely, ja siellä yliaktiivinen esittelijä meinas meidät saada väkipakolla vuokraamaan tauluja... :D

[QUOTE="jaa-a";24744383]Meillä oli auto kaukana, mutta joka portin suulla oli ukko pussin kanssa kytiksellä, ja peri maksun. Ei ostettu sisältä parkkimaksua, kun aateltiin et päästään livahtaan pois niin ettei tarttis maksaa, mut hävittiin sit se 2e kun pitikin maksaa 6e...

No aika ankeet... Riippuu tietty mistä on kiinnostunut. Itse olisin ollut kiinnostunut etenkin lattioista, tapeteista jne, ja sisustuksesta. Mutta näytillä olikin enemmän näitä valmistalo-yhtiöitä (siis jotka tekee valmistaloja), ja ilmalämpöpumppuesittelijöitä... Eikä ollu ees tarjolla oikeen mitään kivaa messukrääsää kotiinviemisiks... :D Toisessa hallissa oli taidenäyttely, ja siellä yliaktiivinen esittelijä meinas meidät saada väkipakolla vuokraamaan tauluja... :D[/QUOTE]

Hei itse asiassa meidän pitäs hommata ilmalämpöpumppu...

Oliko siellä paljon remppafirmoja tms.? Pitäs ens kesänä rakennuttaa terassia ja sen sorttista. Mut onko noi enemmän sisustukseen vain? Meillä ei sisärempattavaa ole juuri jäljellä...

Ja joo. Huomasin kyllä, että tuon enempää ei vois kieliopillisesti tota otsikkoa kirjottaa.... :snotty: (hitto kun loistaa silmään tossa oikealla olevassa palkissa koko ajan)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24744402:
Hei itse asiassa meidän pitäs hommata ilmalämpöpumppu...

Oliko siellä paljon remppafirmoja tms.? Pitäs ens kesänä rakennuttaa terassia ja sen sorttista. Mut onko noi enemmän sisustukseen vain? Meillä ei sisärempattavaa ole juuri jäljellä...

Ja joo. Huomasin kyllä, että tuon enempää ei vois kieliopillisesti tota otsikkoa kirjottaa.... :snotty: (hitto kun loistaa silmään tossa oikealla olevassa palkissa koko ajan)

Olihan siellä oikeestaan remppafirmoja jonkun verran, sen verran mitä siis ohikävellessä niitä katselin, en perehtynyt sen tarkemmin, kun ei ole itsellä tarvetta... Mutta se tosiaan pisti silmään, että tosi paljon oli näitä talofirmoja.

Paljon oli huonekaluja näytillä, sellaisia jotka ei mua kiinnostanu yhtään (hemmetin kalliita eikä muutenkaan mun makuun). Ainoo mikä oikeen kiinnosta, oli Fatboyn löhöilysäkki, osallistuin jopa arvontaan. :D

Yhteistyössä