ootteko saanu 4d ultrasta ns.paperikuvia mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vaiko vaan levylle kuvaa? mä en tällä hetkellä pääse kattomaan sitä levyä mikä saatiin että onko siellä sitä liikkuvaa kuvaa vaan vaiko myös kuvia.vai ootteko saanu mukaan myös tulostettuja kuvia?

no voi hitsi nyt rupes harmittamaan,voiskohan niitä kysellä vielä jälkeenpäin,tuskin..mulle tulee kyllä postissa sitte dokumentti siitä ultrasta mutta niin käsitin että ei kyllä mitään kuvia tule vaan pelkästään se kirjallisena että mitä on ultrattu.

mihin "pääsee ja mistä saa kysyä 4d ultraan aikaa, vai pitääkö se itse maksaa?näkyykö tosi hyvin kasvot ym ja saako 100% varmuudella tietää kumpi on syntymässä

Alkuperäinen kirjoittaja mä myös:
mihin "pääsee ja mistä saa kysyä 4d ultraan aikaa, vai pitääkö se itse maksaa?näkyykö tosi hyvin kasvot ym ja saako 100% varmuudella tietää kumpi on syntymässä

no me käytiin ihan yksityisellä ja pitää itse maksaa.no meillä oli näkyvyys osittain huono mun oman rasvakerroksen takia,näin mä käsitin.ja me ei saatu tietää sukupuolta kun jalat oli toisella niin tiiviisti yhdessä ja sitten näkyvyyskin oli huono...mutta vitsi sentään että harmittaa miks toiset on saanu kuvia mutta me ei,mietin totakin että voisko se nyt sitten muka johtua siitä että näkyvyys ei ollut parhain mahdollinen mutta saihan sitä kuvaa sinne levyllekkin,että miksei sitten myös paperille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no me käytiin ihan yksityisellä ja pitää itse maksaa.no meillä oli näkyvyys osittain huono mun oman rasvakerroksen takia,näin mä käsitin.ja me ei saatu tietää sukupuolta kun jalat oli toisella niin tiiviisti yhdessä ja sitten näkyvyyskin oli huono...mutta vitsi sentään että harmittaa miks toiset on saanu kuvia mutta me ei,mietin totakin että voisko se nyt sitten muka johtua siitä että näkyvyys ei ollut parhain mahdollinen mutta saihan sitä kuvaa sinne levyllekkin,että miksei sitten myös paperille.

missäpäin ja paljon maksoi?ite olen kuullut että siinä 4d ultrassa vaavi näkyisi tosi hyvin ns."aidosti siis sillain miltä näyttäis ku ois syntyny saitk sen dvd.n?

Alkuperäinen kirjoittaja mä haluun myös:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

missäpäin ja paljon maksoi?ite olen kuullut että siinä 4d ultrassa vaavi näkyisi tosi hyvin ns."aidosti siis sillain miltä näyttäis ku ois syntyny saitk sen dvd.n?

lahdessa ja maksoi 140e,ja saatiin dvd mutta en pääse sitä kattomaan vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja mä myös :
mikä yksityinen?ja oliko tossa kela korvaus?kauan kesti?minähän soittelen huomenna aikaa =) mikä rv sulla?mulla nyt 32+3

yksityinen äitiysneuvola.ei ollu kelakorvausta tossa se pitää erikseen hakea kun on ensin maksanu koko summan,mitähän meillä meni jotain puolisen tuntia aikaa..mulla on nyt 20+4 viikot

niin siis tarkotin yksityisen nimee ei ois pitkä matka lahteen =) ja saakohan laskulle

laskusta en tiiä,meille vaan se sano summan ja se maksettiin käteisellä samantien,kannattaa kysyä kun varaa aikaa että saako laskulle.

vielä oli tullut vastauksia..mä en kyllä vieläkään ymmärrä että miks me ei saatu paperikuvia,ja se on kiinni tänään se paikka ettei voi soittaakaan ja kysyä...höh,näin pienestä asiasta iso pettymys..

Yhteistyössä