ootteko saanu asumistukee jos ootte asunu kolmiossa yhden lapsen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meillä on ero tulossa ja minä ja lapsi jäädään asumaan tähän nykyiseen asuntoon. tämä on kolmio. en haluisi taas muuttaa kun vasta tähän muutettu. lapsi 2v poika. onkohan mahdollista saaha tähän asumistukee, tietääkö kukaan??

Neliöistähän se on kiinni. Teille myönnetään varmaan asumistukea siihen neliömäärään saakka joka katsotaan teille sopivaksi, eli varmaankin todella pieni,alle 50neliöö..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä on ero tulossa ja minä ja lapsi jäädään asumaan tähän nykyiseen asuntoon. tämä on kolmio. en haluisi taas muuttaa kun vasta tähän muutettu. lapsi 2v poika. onkohan mahdollista saaha tähän asumistukee, tietääkö kukaan??

kelan laskurin mukaan saisin yli 300 euroa... voikohan tuohon luottaa yhtään?

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Neliöistähän se on kiinni. Teille myönnetään varmaan asumistukea siihen neliömäärään saakka joka katsotaan teille sopivaksi, eli varmaankin todella pieni,alle 50neliöö..

57 neliöön asti huomoivat koon.

Laskurin mukaan mä saisin 153 euroo asumistukea, mutta oikeasti kela ei myönnä mulle mitään. Ne katsoo vuosituloa ja jakaa sen 12:lla, jolloin lomarahojen ja ylityölisien takia mun tulot on yli sallittujen eli olen todella hyvätuloinen kelan mielestä. Näin mulle sanoi kelan virkailija kun hain asumistukea, yli puolet palkasta menee vuokraan, asuntona kaupungin asunto joka on oikeasti meille liian pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En ole koskaan kuullut kenenkään saavan noin paljon, joten en luottaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En ole koskaan kuullut kenenkään saavan noin paljon, joten en luottaisi.

saadaan nyt vähän yli 300 euroa asumistukea tähän kun mieskin vielä asuu tässä, vuokra 600