Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noista budolajeista en tiedä mutta biologiasta ja fysiikasta kylläkin. Moniko ihmisistä on kaltaisesi mainitsema mestari? Pysytään realiteeteissä.
Saatikka jos vastassasi on joukko tai vaikkapa mailoilla aseistautunut miekkonen. Jos sen pesismailan pääse jysäyttämään ihan minnepäin kehoa vaan niin siinäpä lukitset mestarin otteillasi.
Voi jessus maaria, nyt on siirrytty jo taistelulajien vertailuun.
Eikös nyt puhuttu 8-vuotiaista. Ton ikäset pojat on yleensä tyttöjä pienempiä.
Kyllä ihan perinteinen mottaus voi toimia ihan mainiosti.. ei tartte mikään chuck norris tai Sigourney Weaver olla.
Niin, molemmat varmaan vastustamme väkivaltaa, mutta olemme eri mieltä keinoista. Meinaatko, että jos jää väkivaltaiseen liittoon ja lyödä tinttailee puolisoaan takaisin, sitä viimeistä hakkausta ei tulekaan? Tai että väkivallan kierre ei siirry lapsiin? Vai ajatteletko, että lyöjä lopettaa lyömisen ja ryhtyy kunnon vanhemmaksi?
Minusta on kauheaa ajatella että lapseni joutuisi tilanteeseen että joutuu juoksemaan aina pakoon jotain ihmistä kun vastaan tulee. Siis ihan oman fyysisen ja henkisen hyvinvointinsa takia, kun koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi. Se ajatus että itse joutuisin joka kerta miettimään työpaikalla että tuleeko tuolta kulman takaa nyt se ihminen jota juostaa karkuun. Että minun pitäisi pelata jotain ihmistä/ihmisiä aina ulkona liikkuessani ettei minulle tapahdu mitään pahaa, miettikää nyt oikeasti tilanne että joudutte juoksemaan karkuun jotain. Se stressi mikä tulee koko ajatuksesta on käsittämätön ja tämä sitten pienelle lapselle kannettavaksi. Ei vain voi olla oikea ratkaisu, tuohan on henkistä pahoinpitelyä myös. Lapsen etukäteen jo pelätä tuollaista asiaa joka ikinen päivä kun koulussa käy. Miettiä että jaksankohan minä nyt juosta tarpeeksi lujaa, toivottavasti niitä ei ole kuin yksi, onhan minulla hyvät vaatteet ja kengät juoksemiseen etten kompastu, toivottavasti reppu ei ole liian painava ja eihän jalkoja nyt vain särje jne...
Minusta on kauheaa ajatella että lapseni joutuisi tilanteeseen että joutuu juoksemaan aina pakoon jotain ihmistä kun vastaan tulee. Siis ihan oman fyysisen ja henkisen hyvinvointinsa takia, kun koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi. Se ajatus että itse joutuisin joka kerta miettimään työpaikalla että tuleeko tuolta kulman takaa nyt se ihminen jota juostaa karkuun. Että minun pitäisi pelata jotain ihmistä/ihmisiä aina ulkona liikkuessani ettei minulle tapahdu mitään pahaa, miettikää nyt oikeasti tilanne että joudutte juoksemaan karkuun jotain. Se stressi mikä tulee koko ajatuksesta on käsittämätön ja tämä sitten pienelle lapselle kannettavaksi. Ei vain voi olla oikea ratkaisu, tuohan on henkistä pahoinpitelyä myös. Lapsen etukäteen jo pelätä tuollaista asiaa joka ikinen päivä kun koulussa käy. Miettiä että jaksankohan minä nyt juosta tarpeeksi lujaa, toivottavasti niitä ei ole kuin yksi, onhan minulla hyvät vaatteet ja kengät juoksemiseen etten kompastu, toivottavasti reppu ei ole liian painava ja eihän jalkoja nyt vain särje jne...
Mieluummin mie annan nuijia itteni kuoliaaksi kuin tekisin sen saman toiselle.
Voi vittu. Pitäisikö antaa joidenkin mulkkujen hakata oma lapsi kuoliaaksi.
Voi jessus maaria, nyt on siirrytty jo taistelulajien vertailuun.
Eikös nyt puhuttu 8-vuotiaista. Ton ikäset pojat on yleensä tyttöjä pienempiä.
Kyllä ihan perinteinen mottaus voi toimia ihan mainiosti.. ei tartte mikään chuck norris tai Sigourney Weaver olla.
Tiedän sen, mutta minä en katsoisi toimettomana. Entä jos uhrina olisi joku lapsistamme tai minä, pitäisikö meidän olla toimettomia uhreja?
Eikä puolustautuessa yritetä tappaa toista, vaikka se voi olla joskus ikävä seuraus.
tietty, jos itse saisi jonkun aseen käteensä ja toisella ei olisi, niin suomessahan tällaisissa tilanteissa on tuomittu naisia vankilaan. Esim. jos on 30 vuotta kärsinyt kotona miehen hakkaamisesta, ja kerran sitten saa sen veitsen siinä käteensä puolustukseksi ja iskee sillä ja äijä kuolee tai loukkaantuu, niin nainenhan on tuomittu vankilaan. minusta ihan sairasta.
Minusta on ihan sairasta, että joku on lyötävänä 30 vuotta eikä lähde. Johan siinä ajassa muuttuu itsekin sekopääksi, ja sitten käy juuri noin.
Anteeksi jo etukäteen.
Eli lapset treenaavat jo nyt lyömistä. Ja silti tyttö sai kotimatkalla köniinsä. Kuinkas tämä on mahdollista?
En menisi silti lyömään työpaikalla ketään, paitsi puolustautuessa välittömältä väkivallalta. Hoitaisin asian virallisia teitä.
Koulun suhteen opettaja/rehtori on ensimmäinen, paitsi vakavammissa tapauksissa suoraan poliisi.