Opettajan lahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Olen ostanut lapsen opettajalle kivituikkuja kun kerää niitä, mainittakoon että opettaja on minun kummitätini joten ostaisin hänelle joululahjan muutenkin.. Nyt on sitten ongelmana, että mitä koulunkäyntiavustajalle antaa jos opettajalle vie noin ison lahjan? Iltapäivähoitotätejäkin on neljä.. ja erityisopettajankin mieltä varmaan lämmittäis joululahja.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Fiksuna annat lahjan muualla kuin koulussa niin muille ei tarvita korttia kummempaa.

Tekis mielikin, mutta ajattelin, että miltä lapsesta sitten tuntuu jos muut antaa opettajalle lahjoja koulussa.. hän pitää opettajastaan tosi paljon, mutta tietää että koulussa kutsuu opettajaa opettajaksi eikä saa eriarvoisuutta eikä hän koskaan kerro kenellekään, että opettajan luona kun käydään niin hän saa samalla tavalla hyvällistä kuin olis mummulassa käymässä, pienenä kutsuikin opettajaa kummimummuksi. Eli olis hyvin tärkeää, että jos muut vie jotain niin hänkään ei eroais joukosta. Menemme aatonaattona kuitenkin kuusta pystyttämään eli yleensä olen vienyt lahjani silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Laita lahjat "umpinaisiin" paketteihin ja toivo, että avaavat ne vasta jouluna :xmas: Sitten ei ole väliä vaikka lahjat rahallisesti eri arvoisia.

Toisaalta joo.. tai voisin laittaa osan tuikuista pakettiin ja lähettää kouluun ja viedä osan sitten kauniisti sellofaanissa perässä.. toki mulla sitten viemisiä on kun jouluvierailuille mennään, annan kummitätini lastenlapsille aina lahjoja jos ovat mummulassa jouluna käymässä.

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Menemme aatonaattona kuitenkin kuusta pystyttämään eli yleensä olen vienyt lahjani silloin.

Mihin menette kuusta pystyttämään =)

Kummitätini joulukuusta, hän on leski-ihminen eikä hänellä ole aatonaattona apuina kuin tyttärensä. Mun mieheni siis on ollut välillä tuo kuusen paikoilleenlaittaja.

Yhteistyössä