Opettakaa niille lapsille(ja aikuisillekin....) tota liikennekäyttäytymistä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Oli taas hilkulla ettei yksi ala-asteikäinen tyttö jäänyt äsken mun edellä ajavan auton alle. Suoraan kääntyi ollenkaan katsomatta pyörällään auton eteen. Sai aika rajusti jarruttaa ettei se edellä ajava kuski osunut likkaan.
Ja ihan rajoitusten mukaan ajoi kuski ja varmaan piti tyttöä vähän silmällä, kun ehti kerta jarruttaa. Kypäräähän ei tietenkään päässä ollut, että siinä olis voinu käydä huonosti jos olis kolahtanut.
Mulle kävi aikalailla samoin tossa muutama viikko sitten. Miksi lapset ei osaa varoa noita autoja? Ja missä on pyöräilykypärät? Aika hyvää esimerkkiä muuten näyttää vanhemmat, jotka eivät itse suostu kypärää käyttämään... Ei ihme jos lapsetkin alkaa protestoida kypärän käyttöä vastaan. Sais olla pakollinen kaikille se kypärän käyttö. Tai onhan se nytkin, mut et sais vaikka sakkoo jos ilman kypärää ajais. Se olis vuodessa monta turhaa kuolemaa vähemmän...

Saman olen huomannut. Toivottavasti kävi kuski edes pitämässä monologin ko muksulle.
Tänä syksynä on näkynyt yllättävän paljon muksuja pyörillä liikenteessä, eikä kypärästä tietoakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Saman olen huomannut. Toivottavasti kävi kuski edes pitämässä monologin ko muksulle.
Tänä syksynä on näkynyt yllättävän paljon muksuja pyörillä liikenteessä, eikä kypärästä tietoakaan.

Ei käyny ku kersa pinkoi pyörällään karkuun :| Olis kyllä joutanu saada kunnolla huutia |O

Yhteistyössä